• emtfb

Clearblue & Pergotime

Japp så nu har vi garanterat inte missat ÄL iaf;) skönt! Nu är de bara den eviga väntan kvar till BIM dagen.. Ouh..

En fråga till er bara, tappar ni hår av pergotime? Jag tappar nå sjukt mycket, mest går håret av på hälften..

• emtfb

Nej inte jag heller, va sambon som sa de. Först tänkte ja att de va för att ja blonderar mig, men det kan de inte va, eftersom jag enbart färgar utväxten. Men men hoppas de växer tillbaka när man slutat med pt:p

• emtfb

Näe vad trist!! Jag kan verkligen förstå att du vill ge upp, men en dag blir det ett plus. Skam den som ger sig! Men att lägga det på is ett tag, kanske är en smart idé? Lägga tankarna på annat och kanske lyckas endå?

Usch vet inte alls hur det är att ha hållt på i 4,5år.. Tycker så otroligt synd om alla som måste vänta så länge om inte längre:/ själv har jag precis passerat 1år (6månader med seriöst försökande) hoppas vi blir morsor snart!!

Jag väntar på mensen som bör komma till Onsdag där ikring. Orkar inte hoppas att det är nått ens..

• emtfb

Jo men sen är det svårt att lägga tankarna på nått helt annat.. Iaf för mig, det funkar inte så.. Duktig du är som kämpar på med vikten! Hoppas det ger resultat! Hur kämpar du på för vis? Äter du bättre och sånt eller?

• emtfb

Nej men gud, skönt att det är relativt bra med honom iaf. Men du ska ha mens i heljen? Jag med, räknade att ja skulle ha igår, men de va ju åt helvete fel :p känt nå mer symtom om du orkat bry dig, efter omständigheterna?

• emtfb

Okej kan vara, men hoppas det är gravsymtom. Fan att de ska va lika symtom på både mens och graviditet. Suck. Näe lite mensvärk och bajsnödig men bajsar inge haha. Men tror de är mens..

• emtfb

Jag tog ett gravtest nyss, men vågar inte tro nånting, kan de va ett spökstreck tror ni?!

• emtfb
    Jendeas skrev 2012-10-11 22:36:35 följande:
    Vore iaf helt jävla underbart med lite glädjande nyheter i dessa tråkiga tider. Tror även min sambo hade behövt lite positiv energi och glädje. Fan jobbiga tider nu alltså. Värst är att de kanske kommer dröja ett ganska långt tag innan vi ens kommer kunna utföra ett samlag igen så därför hoppas jag med hela mitt hjärta på ett plus denna månaden :)) 

Jag är också jätte dålig i magen, men de kan ju också bero på mens. Har idag märkt av pms humöret också så den är väl på väg :(  

Jo och folk säger ju att så fort man får nånting annat att tänka på så blir man gravid, så hoppas att ni hann där och att det tog sig!! Jo det är ju det som är svårt att veta, för de är lika symtom för mens som för graviditet känns det som.. Men jag tror iaf att jag får mens när som. :(
  • emtfb

Nej men jag vågar inte hoppas på nått, har aldrig haft positivt iöverhuvudtaget, BIM är imorrn.. Ska testa digitalt nästa vecka får vi se va det visar..

Svar på tråden Clearblue & Pergotime