Clearblue & Pergotime
Nej jag känner att mens
Nej jag känner att mens
Nej jag känner att mens
Nej jag känner att mens
Kan förfan inte posta ett helt inlägg! Men ja testar inte om jag fått mens iaf..
Kul för din vän Jendeas, men tråkigt för dig att det inte var du, men snart är det din tur bruden! Så himla trist när andra lyckas så mycket fortare än en själv. Dom kan varit tillsammans i 3 månader och bli gravida liksom, här har man snart haft förhållande i 6år och inte ett uns till att vara gravid.
Nej man skulle behöva lite positiv energi nu känner jag! Tur man ska ner till Ullared den 30:e haha
Eller hur, älska Ullared haha :) idag skulle Gyn ringa upp mig vid fyra, ska ju få en till kur pergo, men inget samtal.. Får ringa imorrn igen, måste ju ta första tabletten imorrn då de är 5:e mensdagen, blir tokig att dom inte ringer när dom säger det..
Jag måste bara fråga? Tror ni det gör något att börja med pergotime dag 6 i mensen? För nu är det så här att min läkare skulle lämna ett recept till mig redan igår, så ja skulle hämta det idag. Fanns inget!! Och så skulle ja ringa, och då kommer man till en växel som hade stängt. Fan att de ska va så jävla svårt att få tag i dom.. Känns inte så kul att de sätter käppar i hjulen liksom:/ får ringa de första jag gör imorrn när växeln öppnar! Jobbigt läge
Jag fick tag i henne via ett mejl igår
Så jag började på dag 5 :) hur är det med er då?
Jag passade då på att fråga om man kunde börja ta tabletterna på dag 6, jo det kunde man visst göra, men det ökade chanserna för flerbörd.