• Anonym (utan tråd)

Sover du/ni naken?

jag är singel och jag sover alltid naken när jag är själv. hemma hos tjejkompisen däremot, kan jag givetvis inte göra så. Sova i kalsongerna känns instängt och varmt. nu är jag lite nyfiken på hur många som sover nakna hemma. och ni som är ett par, sover ni nakna båda två? 

det är inte frågan om rätt eller fel, jag är bara nyfiken på hur ni gör 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sover du/ni naken?
  • knäckehäxa
    Anonym (dusch 2ggr/dag) skrev 2012-07-05 18:01:38 följande:
    Jo det med, men jag hoppar alltid in i duschen när jag har bajsat, vill inte ha känslan av resten i rumpan.
    du vet, om du har rester i rumpan efter du bajsat så torkar du inte dig tillräckligt noga?
  • Anonym (Rumpnisse)

Föredrar att sova naken men brukar inte alltid klä på mig direkt när jag gått upp så jag har trosor på mig under natten så jag kan flumma runt utan att visa allt för mycket Oskyldig har vi gäster tar jag på mig ett linne också. Sambon sover med kalsonger eller helt naken.

• Anonym

Han har alltid kalsonger, jag har oftast trosor men sover naken ibland för att lufta.

• Anonym (man)

Frun alltid naken.

Jag naken förr men inte längre. Har flickor i yngre skolåldern som kommer krypandes ned i sängen på natten. Då känns det inte bekvämt att vara naken utan det får bli kalsonger på.

• Anonym
    Anonym (utan tråd) skrev 2012-07-05 17:20:01 följande:
    jag är singel och jag sover alltid naken när jag är själv. hemma hos tjejkompisen däremot, kan jag givetvis inte göra så. Sova i kalsongerna känns instängt och varmt. nu är jag lite nyfiken på hur många som sover nakna hemma. och ni som är ett par, sover ni nakna båda två? 

det är inte frågan om rätt eller fel, jag är bara nyfiken på hur ni gör 
    För mig kvittar det hur jag sover rent "trängsel-mässigt" men var gång jag sover naken får jag såna sjuka drömmar där jag står naken framför alla mina vänner, bekanta, släktingar, arbetskamrater -INTE SÄRSKILT TREVLIGT FÅR JAG SÄGA

Har försökt flera ggr även efter sex, ensam, med sällskap men alltid samma resultat

så numera sover jag alltid i t-shirt och trosor

trosor känns nästan som ett måste, inte roligt att "smeta ner" lakanet och täcket med det innehållet
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-05 19:07:38 följande:
    För mig kvittar det hur jag sover rent "trängsel-mässigt" men var gång jag sover naken får jag såna sjuka drömmar där jag står naken framför alla mina vänner, bekanta, släktingar, arbetskamrater -INTE SÄRSKILT TREVLIGT FÅR JAG SÄGA

Har försökt flera ggr även efter sex, ensam, med sällskap men alltid samma resultat

så numera sover jag alltid i t-shirt och trosor

trosor känns nästan som ett måste, inte roligt att "smeta ner" lakanet och täcket med det innehållet
    Hur mycket flytningar har du egentligen?
  • Anonym (Cherry)

förr sov jag alltid i t-shirt och trosor, min man innan han träffade mig i kalsonger. Nu alltid nakna. Förutom dem dagarna under mensturation naturligtvis.

• Mr Espresso

Gillar att sova naken, men inte veckan då jag har mina barn.

• Anonym (mm)

Sov naken förut, men nu när vi har 2 barn som ofta ligger hos oss så känns det bättre med trosor på.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-05 19:32:07 följande:
    Hur mycket flytningar har du egentligen?
    mycket lite, helt normalt, det är TANKEN

jag gissar att en MAN har skrivit den kommentaren.....................
Svar på tråden Sover du/ni naken?