• Anonym (utan tråd)

Sover du/ni naken?

jag är singel och jag sover alltid naken när jag är själv. hemma hos tjejkompisen däremot, kan jag givetvis inte göra så. Sova i kalsongerna känns instängt och varmt. nu är jag lite nyfiken på hur många som sover nakna hemma. och ni som är ett par, sover ni nakna båda två? 

det är inte frågan om rätt eller fel, jag är bara nyfiken på hur ni gör 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sover du/ni naken?
  • IsDimma
    KimPossible skrev 2012-07-06 19:14:58 följande:
    På vintern sover jag helst i skoteroverall. Nej men, något åt det hållet. Långkallingar, mjukisbyxor, tisha, tjocktröja, sockor, duntofflor och ibland även fleecemorgonrock! Så här års sover jag helst i ett linne eller en tisha, men utan trosor. Dock åker överdelen av ibland om det blir för varmt. Maken sover nästan alltid i kallingar, oavsett årstid. Är det väldigt kallt drar han också på sig en t-shirt. 

Å herregud själv brukar jag börja natten helt utan täcke (och naken) eller möjligen lägga den strategiskt över rumpan enbart. Täcket brukar åka på runt 4-5tiden sådär när jag börjar tycka det är kallt vad olika man kan vara...
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (Någontjej)

Sover aldrig naken, tycker inte det är bekvämt. Har alltid linne o trosor på. Sambon har oftast kalsonger men sover även naken ibland.

• DetVarSomFan

Alltid naken. Singel :) men även när jag var i förhållande sov jag naken.

Sover jag med kompisar har jag trosor.

• MallaL

Förvånansvärt många som tycker det är skönt att sova naken, själv tycker jag att det är mycket obekvämt att sova naken. Hud mot hud skaver och blir svettigt, en mjuk pyjamas eller nattlinne och svalt i sovrummet är absolut skönast

• Pussan

Har sovit naken sedan tonåren, oavsett om jag har en eller två killar eller tjejer i samma säng. Det har hänt att vi har varit tre, ja.

• Anonym (A)

Tycker det är obekvämt att sova naken. Och ohygieniskt... Då skulle jag inte göra annat ännatt tvätta lakan.

Svar på tråden Sover du/ni naken?