• Anonym (utan tråd)

Sover du/ni naken?

jag är singel och jag sover alltid naken när jag är själv. hemma hos tjejkompisen däremot, kan jag givetvis inte göra så. Sova i kalsongerna känns instängt och varmt. nu är jag lite nyfiken på hur många som sover nakna hemma. och ni som är ett par, sover ni nakna båda två? 

det är inte frågan om rätt eller fel, jag är bara nyfiken på hur ni gör 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sover du/ni naken?
  • Anonym

Jag (kvinna) sover naken. Men min man gör det inte sen vi fick barn. Han känner sig inte bekväm med att springa upp mitt i natten naken om barnet vaknar eller om det sover hos oss. Jag har inga problem med det. Tycker det är skönast att sova naken. Och bra för underlivet att få lufta lite under natten också

• Anonym

Har alltid fått höra att det är bra att lufta underlivet ibland, och när ska jag annars göra det än på natten?

Känner mig instängd om jag sover med något på. Men självklart har jag alltid trosor på om jag sover över hos mina föräldrar eller en vän.

• Anonym (man)
    Anonym skrev 2012-07-06 15:11:27 följande:
    Har alltid fått höra att det är bra att lufta underlivet ibland, och när ska jag annars göra det än på natten?
    När du går ut i kort kjol?

{#emotions_dlg.djavulsk}
  • CygnusX1

Sov nakna innan vi fick barn. Ville själv inte ligga naken med barnen i sängen. Nu är banen tonåringar, och lär inte frivilligt ligga i vår säng. Kan alltså sova naken igen.Cool

• lyckligmamma87

Vi sover nakna utan under mens då har ja torser i 3 nätter Max :)

• KimPossible

På vintern sover jag helst i skoteroverall. Nej men, något åt det hållet. Långkallingar, mjukisbyxor, tisha, tjocktröja, sockor, duntofflor och ibland även fleecemorgonrock!

Så här års sover jag helst i ett linne eller en tisha, men utan trosor. Dock åker överdelen av ibland om det blir för varmt.

Maken sover nästan alltid i kallingar, oavsett årstid. Är det väldigt kallt drar han också på sig en t-shirt. 

• cloudberry79
    Putt B skrev 2012-07-06 11:52:36 följande:
    Alltid naken...frugan med trosor när hon har mens,,,

Vi har barn hemma, men nakenhet är inget fult i våran familj..
    För mig handlar det inte om att nakenhet är fult, jag går normalt naken efter dusch och liknande, men sonen är som en klisterlapp mot oss på nätterna och ligger ofta och trampar mot våra kroppar när han sover. Det känns inte helt okej att han ligger och petar med fötterna mot våra nakna underliv.
    Sur, grinig och på smällen.
  • MammaHela

Jag sover oftast helt naken hemma, det gör sambon med. Men ibland om jag fryser mycket så kan pyjamasbyxor och linne komma på.

Även om vi har barnen hemma (mina barn) så sover vi nakna, även om barnen kommer in och lägger sig. Varken de eller vi tycker att det är något konstigt.

Sover jag tillsammans med andra utom sambon/barnen, så har sambon kallingar och jag trosor/pyjamasbyxor och linne. 

• KaneL7

Jag avskyr att sova naken. Spelar ingen roll om jag är själv eller om min pojkvän sover bredvid.

Svar på tråden Sover du/ni naken?