• Anonym (utan tråd)

Sover du/ni naken?

jag är singel och jag sover alltid naken när jag är själv. hemma hos tjejkompisen däremot, kan jag givetvis inte göra så. Sova i kalsongerna känns instängt och varmt. nu är jag lite nyfiken på hur många som sover nakna hemma. och ni som är ett par, sover ni nakna båda två? 

det är inte frågan om rätt eller fel, jag är bara nyfiken på hur ni gör 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sover du/ni naken?
  • Pinglan73

Vi sover alltid nakna båda två, på vintern har jag ett varmt täcke och en het man ;)

• Anonym (Mia)

Jag sover i tshirt och trosor och maken i tshirt och kalsonger och vi sover gott i varsitt sovrum.

• K med lilla E

Varför ligger tråden under sex?

• BULLET93

Jag sover nog med underkläderna på för om jag skulle komma i sömnen på natten så skulle jag inte vilja spruta på lakanet då måste jag byta det mitt i natten jag släpper nog hällre i underkläderna men jag har inte kommit i sömnen på 20 år så... sist kom jag när jag var 6 år i dag är jag 26 år

• Pinotage

Har sovit naken sedan jag flyttade hemifrån för mer än 30 år sedan - oavsett om jag är ensam eller har sällskap.

• Anonym (Klädd)

Jag har pyjamas på vintern, kalsonger på sommaren. Frun har nattlinne, ibland behåller hon strumpbyxorna på.

• Anonym (Paret)

Vi sover alltid nakna, vi tycker det är skönast så och det är ju så skönt att ligga hud mot hud och känna varandras värme.

• LKJ

Singel tjej, sover alltid naken även med KK. Undantag är väl om man sover med en kompis eller ett syskon eller liknande :)

Skönast så!

• Stringkalsong

Ja sover alltid i kallingar. Tycker det är obekvämt att sova hela naken. Skulle heller aldrig kunna sova i nån typ av nattkläder/linne/pyjamas eller vad man ska säga. Kläderna ska va av med kallingar på :)

• Anonym (mussepigg)

Båda utan kläder

• Anonym (M)

Sambos.
    Jag (man) naken, hon i stringtrosor och linne.

Nakey är bäst!

• Anonym (man 35)

Frun sover i endast trosor och jag i nattlinne

Svar på tråden Sover du/ni naken?