• Anonym (utan tråd)

Sover du/ni naken?

jag är singel och jag sover alltid naken när jag är själv. hemma hos tjejkompisen däremot, kan jag givetvis inte göra så. Sova i kalsongerna känns instängt och varmt. nu är jag lite nyfiken på hur många som sover nakna hemma. och ni som är ett par, sover ni nakna båda två? 

det är inte frågan om rätt eller fel, jag är bara nyfiken på hur ni gör 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sover du/ni naken?
  • cloudberry79

Jag skulle helst sova naken, maken sover helst med kalsonger och t-shirt. Eftersom vi har barn som kommer till vår säng på natten så har jag trosor på.

Sur, grinig och på smällen.
  • Anonym (fru Ä)

Sover naken och har gjort...LÄNGE, kom inte ihåg när jag började skippa trosor och nattlinne. Det är skönast :)

När jag träffade min man sov han i kallingarna...men han provade sova naken då jag sa att det var det bästa, sen dess sover han alltid naken :). 

• kexkille

Alltid naken hemma båda två..
    Jag sover också naken när jag är borta men inte frun..

• Putt B

Alltid naken...frugan med trosor när hon har mens,,,

Vi har barn hemma, men nakenhet är inget fult i våran familj..

• glad i livet

Sover naken när jag inte delar säng med mitt barn eller min mans barn. De är för stora för att uppskatta mig naken nu och det respekterar jag.

• Cecese

Sover nästan alltid näck för jag trivs bäst så. Exet sov också naken och även min nya. Enda gånger jag sover med underkläder på är när jag sover över hos någon eller när min nya sover hos mej och barnen är hemma. Barnen vet att vi sover i samma säng men det är onödigt att dom ska se oss sova nakna.

• Anonym (Frugan)

Ingen av oss sover naken,men av olika skäl. Jag för att jag fullkomligt skulle frysa ihjäl utan kläder större delen av året och maken för att han inte tycker det är bekvämt. Han sover året om i kortärmad pyjamas med korta ben och jag varierar mellan hellång pyjamas både ärm och ben till korta ben plus linne när det är som varmast på sommaren vilket är oerhört sällan.

• Anonym

Sover alltid naken,även borta men inte om man delar rum med fler såklart. Jag har alltid något plagg eller morgonrock tillgängligt att sätta på mig när jag ska gå upp,springer inte runt naken hemma. Sambon sov i kalsonger när vi träffades men dom har han skippat nu :)

• L E O N

Skönast att sova naken... ligger alltid och smeker mig själv lite, eller bara håller om paketet medans jag somnar...

Svar på tråden Sover du/ni naken?