• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Sjukt) skrev 2012-07-10 23:10:15 följande:
    har sjukt mycket hemlisar..

Var otrogen mot mitt ex.. medans han sov i samma säng!

Blivit slickad av både katt och hund.. (katt rekommenderas inte!! sträv tunga). Tänder på tanken på att ha sex med en hanhund. 

Brukar onanera när min man sover, bredvid honom.

Har fantiserat om min egen pappa!! men skulle ALDRIG vilja göra något på riktigt. Utforskade min sexualitet med min lillasyster i unga år.

Började fantisera om BDSM när jag var typ 8 år.. men har än i dag inte provat på riktigt.

Jag älskar sex, tyvärr mer än min make.. funderar på att ha sex med någon annan.  

Brukar tugga på avklippta tånagelbitar.

Hade någon form av förlossningsdepresion med min yngsta son, kände ingen kärlek för honom. Nu gör jag det däremot. 

Har fler på lager.. ;)

Flört har du fantisera om något annat djur med? 
    har själv provat att bli slickad av hund och skull kunna tänka mig att utforska mera Flört
  • Anonym

um.. Låt se nu.. Gjort inbrott i bilar, tagit amfetamin, röker fortfarande hasch av och till, gjort inbrott i en secondhandbutik på fyllan och tagit deras största matta, hånglat upp och slickat en som har sambo om hon inte är gift till och med..  Kommer nog mera sen. :) phu.. inget jag är stolt över men hey man lever bara en gång.

• Anonym

Mina barn hade en helsvart kanin, den var lös och när jag inte hittade skrället så hade den krypit bakom soffan och bitit i en strömsladd, det var min hjärtsjuka dotters bebis, jag ringde min bror som fick åka runt till 3 djuraffärer innan han hittade en svart någorlunda lik, och det fungerade! jag och min bror delar den hemligheten

• Anonym
    mozzarella skrev 2012-07-11 19:17:06 följande:
    ge fan i djuren, era vidriga jävlar. man borde skjuta er i knäskålarna. äckliga jävlar.

Moraltant!!!
  • Anonym

Djuren är väl med på det om dom slickar? 

• Anonym
    Anonym (spyyyr) skrev 2012-07-11 20:45:00 följande:
    Ni vet väl om att tidelag är olagligt!!
    Tidelag är inte kriminellt i Sverige.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 20:46:10 följande:
    Tidelag är inte kriminellt i Sverige.
    Iallafall inte sedan 1944. Som sagt ge fan i att skaffa kåta djur om ni inte tål det. 
  • Anonym
    Anonym (inte dålig) skrev 2012-07-11 20:49:28 följande:
    Idiot
    Blir jag kallad idiot för att jag påpekar det inte är förbjudet, jag kan väl knappast rå för vad andra gör med sina djur?
  • Anonym
    Anonym (Emelie) skrev 2012-07-11 21:57:55 följande:
    Är det inte? Trodde att tidelag för förbjudet sen något år tillbaka.
    Håller med dig oavsett. Hanhundar juckar ju på allt de kommer åt. Tror att de precis lika gärna juckar på en man som en hårlös "hona" som du så smakligt uttryckte dig dock. Män har ju för det mest mer "päls" också. ;)
    Nej det är inte förbjudet om än omoraliskt, men tidelag blev avkrimilariserat 1944- varför vet jag däremot inte.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?