• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 09:23:36 följande:
    ERA jävla IDIOTER som är otrogna mot er respektive. Hur FAN kan ni med!!! Är ni helt utan hjärta eller? INTE OK!!!!!!!!!!! Dra åt HEL...E med er!

Det man inte vet lider man inte av, prova att ha hett otrohetsex själv! Det är syndigt skönt
  • Meddelande borttaget
  • Anonym

I vår sommarstuga brukar vi skaffa sommarkatt nästan varje år, och varje år till hösteb säger vi till barnen att vi "lämnar tillbaka" den fast min man själv avlivar dom! Barnen skulle bli helt förstörd om de visste om något

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 11:53:09 följande:
    Om man int ehar nåt samvete kanske 

Tjaa det finns ju värre saker, oftast är det att tjejen slutat ta hand om sitt utseende som gör att man letar nytt och fräsht
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 11:55:21 följande:
    I vår sommarstuga brukar vi skaffa sommarkatt nästan varje år, och varje år till hösteb säger vi till barnen att vi "lämnar tillbaka" den fast min man själv avlivar dom! Barnen skulle bli helt förstörd om de visste om något
    hahahahahaha Du kan inte mena allvar!?
  • Anonym
    Julietta skrev 2012-07-11 12:00:02 följande:
    Usch det där med sommarkatten var den värsta jag läst hittils, så vidrigt.

tur att det inte är hundvalpar, då skulle det bli dyrt
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 12:00:35 följande:
    hahahahahaha Du kan inte mena allvar!?

Det är min man som tar hand om det där, och barnen älskar att ha ett husdjur i sommarstugan, vi skulle aldrig kunna ha en katt som hårar ner i lägenheten i stan ! Varför smiley? Tycker inte det är speciellt roligt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 12:04:17 följande:
    Det är min man som tar hand om det där, och barnen älskar att ha ett husdjur i sommarstugan, vi skulle aldrig kunna ha en katt som hårar ner i lägenheten i stan ! Varför smiley? Tycker inte det är speciellt roligt.
    Varför inte välja typ en guldfisk eller en hamster? Varför en katt som egentligen kan bli 20 år gammal?

Jag tycker att det är skitkul att du gör ledsna gubbar, komiskt att du vill få andra att tro att du ogillar vad du skriver liksom.
    Ni skaffar katt år efter år, för att sedan avliva den. hahaha
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?