• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (bdsm)
    Anonym skrev 2012-07-10 15:23:03 följande:
    Tänk vad många det är som tycker det är okej att punda hoppas vi inte får er på nån maktposition så cannabis och annat knark legaliseras för vi betalar skatt så det räcker.
    Du har rätt, vad fan ska vi med några extra miljarder i skatteintäkter, fan lika bra att ha det som nu att kriminella organisationer driver en lukrativ miljardmarknad medan samhället dras med enorma utgifter.
    Helt rätt, eller vänta, hur tänkte du där?

• Súdamerika
    Anonym (bdsm) skrev 2012-07-10 15:25:39 följande:
    Du har rätt, vad fan ska vi med några extra miljarder i skatteintäkter, fan lika bra att ha det som nu att kriminella organisationer driver en lukrativ miljardmarknad medan samhället dras med enorma utgifter. Helt rätt, eller vänta, hur tänkte du där?  

Dom tänker inte, bara citerar det som står på IOGTs hemsida.
    Förälskad och stolt fl-förlovad till J a d e d!
  • Anonym
    Anonym (Hmmm) skrev 2012-07-10 11:25:25 följande:
    Är det inte väldigt svårt att bli gravid öht om man är 50+?
    det är männen jag tänder på som är 50+ inte jag
  • Anonym
    Dex skrev 2012-07-10 14:06:46 följande:
    Hur i h-e kan forumets moderatorer tillåta att en tråd spårar ur så här? Minst två sidor OT, hade det varit på flashback hade ni blivit varnade hela bunten och fått allt OT raderat!!

• Anonym (Hmmm)
    Anonym skrev 2012-07-10 15:34:27 följande:
    det är männen jag tänder på som är 50+ inte jag
    Jaha. Trodde eftersom du skrev småkillar så trodde jag att du var den äldre. My bad. 
  • Pelargonen
    Boost skrev 2012-07-09 20:18:27 följande:
    Så du trodde att du *humhumat* din barndomsvän!?
    Förstår inte vad det kan vara för hemsk ord som kan stå där istället, som du inte kan avslöja. Tror nog inte att någon kan lista ut ditt namn från ditt nick cal.

Vad jag än skriver för ord i min telefon så är det inget som ändras till "mördat" :)  
    Du är rätt tjatig du. Kan du inte bara släppa och gå vidare? Eller inboxa Cal så slipper vi andra läsa dina tjatiga inlägg som du i alla fall inte kommer få svar på.

Ge upp.  
  • Anonym (De här va kul)

Haha så jäkla rolig tråd

• Anonym (småstadstjejen)

jag har i hemlighet planerat mordet på min fd man, jag har till och med hittat ett ställe där jag kan dumpa honom där han inte skulle bli hittad i första taget.....

Det är inget jag skulle genomföra IRL men det ger mig en hääärlig känsla i magen varje gång jag tänker på det....

Han själv påstår att han är mer eller mindre utbildad yrkesmördare och kan ta livet av vem som helst utan att det kan spåras till honom vilket ger mig lusten att överbevisa honom hahahaha

men jag är feg och rädd att det SKULLE spåras till mig så därför kommer det aldrig ske, men jag skulle jubla om någon annan genomförde det- vilket inte skulle vara förvånande med tanke på hur många människor han retar upp med sin attityd.

• Anonym (Missnöjd)

Jag älskar min man, men avskyr honom lika väl. Jag vill inte lämna honom, men vill inte heller leva med honom. Min plan är att bli gravid - få barn och så får vi se hur det utvecklas.

Jag avskyr mitt och min mans "sexliv", det lilla vi har. Jag har bara sex för att bli gravid, annars ger det mig ingenting och jag har försökt prata med honom men då får han prestationsångest och kuken slaknar. Så nu stönar jag högljutt och ljuger om orgasmer för att han ska göra mig med barn.

Jag drömmer dagligen om att vara otrogen och jag skulle kunna göra det (igen, ja han vet om första gången). Min man ger mig inte det sexet jag vill ha och han har inte alls sådan sexlust som jag. Jag vill varje dag, han en gång i halvåret.

Jag hatar alla mina "vänner", de är så jävla falska hela högen och ja, jag har rannsakat mig själv för att finna problemet. Även min bästa vän är ett stort jävla as!

Jag hatar min mamma men gör samtidigt allt för att hon ska älska mig. Min svärmor är en bättre mamma för mig än vad min mamma är.

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?