• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Opcode

Lite offtopic... Men det är nästan skrämmande vilka sjuka människor som går lösa i samhället.

BEEP BOP BOP BOP BOP! Det var fel, försök igen.
  • Meddelande borttaget
  • CAL

Herregud vad ni är konstiga... 
    Jag gör ett stavfel och folk hettar upp sig och ska polisanmäla.
    Någon skriver hur den planerat ett mord (inte stavfel) och folk tycker det är ganska lugnt ändå?!?!

Hur tänker ni?? 

• Opcode
    CAL skrev 2012-07-10 18:11:05 följande:
    Herregud vad ni är konstiga... 
    Jag gör ett stavfel och folk hettar upp sig och ska polisanmäla.
    Någon skriver hur den planerat ett mord (inte stavfel) och folk tycker det är ganska lugnt ändå?!?!

Hur tänker ni?? 
    Det är väl inte mycket att oroa sig över om du inte haft dom intentionerna. Förhoppningsvis är Sverige fortfarande så att man är oskyldig tills motsatsen är bevisad- fast jag börjar iofs tvivla... kvinnor verkar kunna få igenom saker utan att han några direkta bevis än sina ord.
    BEEP BOP BOP BOP BOP! Det var fel, försök igen.
  • Anonym

Att jag levt ihop med en psyksjuk människa och att ingen vet om det, för hon är så duktig att hålla det till hemmet.
    Och nu tror ingen på en, stackars barn :/

• Anonym

Varit gift med två män pappersvis samtidigt.

• CAL
    Anonym skrev 2012-07-10 18:17:05 följande:
    Varit gift med två män pappersvis samtidigt.
    Bor du utomlands?
  • Anonym (Knasigt :))
    nevermind skrev 2012-07-09 22:03:43 följande:
    Förstår inte de som skriver att de ljuger för sin partner om hur många de varit med, eller att hen var oskuld när de träffades.
    Varför ljuger man om sånt?!
    haha varför skriver du hen, det är väl ändå ganska så uppenbart att jag är en kvinna när jag skrev att jag fick mens....
    eller kanske var ett annat inlägg du menade Obestämd 

sen så är det inte alls konstigt, vi träffades när jag var 16... och det kändes konstigt att säga att jag blev sexuellt aktiv redan jag var 13  då jag varit med 8 olika killar i korta förhållanden tills jag träffade han... vet att han inte skulle bry sig om jag sa något nu men det känns lite onödigt bara...
  • Súdamerika
    Anonym (Missnöjd) skrev 2012-07-10 16:39:06 följande:
    Jag älskar min man, men avskyr honom lika väl. Jag vill inte lämna honom, men vill inte heller leva med honom. Min plan är att bli gravid - få barn och så får vi se hur det utvecklas. Jag avskyr mitt och min mans "sexliv", det lilla vi har. Jag har bara sex för att bli gravid, annars ger det mig ingenting och jag har försökt prata med honom men då får han prestationsångest och kuken slaknar. Så nu stönar jag högljutt och ljuger om orgasmer för att han ska göra mig med barn. Jag drömmer dagligen om att vara otrogen och jag skulle kunna göra det (igen, ja han vet om första gången). Min man ger mig inte det sexet jag vill ha och han har inte alls sådan sexlust som jag. Jag vill varje dag, han en gång i halvåret. Jag hatar alla mina "vänner", de är så jävla falska hela högen och ja, jag har rannsakat mig själv för att finna problemet. Även min bästa vän är ett stort jävla as! Jag hatar min mamma men gör samtidigt allt för att hon ska älska mig. Min svärmor är en bättre mamma för mig än vad min mamma är.

Okej så du vill vara otrogen, har varit otrogen med samma man, vill 'orent' bli gravid och du klagar på att dina vänner är falska?
    Förälskad och stolt fl-förlovad till J a d e d!
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?