• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym

Kommer aldrig erkänna att jag har gjort en abort. INGEN skulle tro det om mig. Kommer ångra mig hela livet och skäms så inåt helvete för det.

• Anonym (nonono)
    Slagathor skrev 2012-07-11 08:10:32 följande:
    Haha men VA`? 
    Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.

vad är oklart? Många har blivit utnyttjade som barn av sina nära. Är det konstigt att man förkastar det tro? Bdsm folk är perversa från början o derasperversioner slutar inte där. Menar att de inye har gränser. Dras till barn o djur. Ja jag tycker de är äckliga pga deras/ era läggnongar.
  • Anonym
    Anonym (nonono) skrev 2012-07-11 10:40:59 följande:
    vad är oklart? Många har blivit utnyttjade som barn av sina nära. Är det konstigt att man förkastar det tro? Bdsm folk är perversa från början o derasperversioner slutar inte där. Menar att de inye har gränser. Dras till barn o djur. Ja jag tycker de är äckliga pga deras/ era läggnongar.
    Man känner dragningar till barn och djur, för att man tex har en fetish på latex? Spanking? Eller hur menar du? Så man är både pedofil och uppskattar tidelag om man inte är helt såld på vaniljsex?

Ja, man lär sig nåt nytt varje dag. Ska genast ringa min terapeut och be om hjälp då jag kan uppskatta lite hårdare tag i sänghalmen emellanåt. Tänk om jag helt plötsligt känner att jag vill bjuppa in grannens hundar!? Går detta att förebygga tror du?
  • Anonym (nonono)

Menar att vissa har en tendens att gå all in när de väl.börjat med en grej. Du får göra va du vilm privat så länge ingen tar skada. Tycker fortfarande det är äckligt samt homosex. Allt handlar om.acceptans o normer. Nu FÅR man inte oligga bögar o trans personer. Ally e så himla normalt. Nej nu ska ja sluta. Blev OT. Sorry

• Erika89

Allt snack som inte handlar om hemligheter kan ni väl ta någon annanstans? Börja respektera att folk tycker olika, och ibland helt galet. Diskutionerna kan ni väl ta någon annanstans än här?

• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 09:23:36 följande:
    ERA jävla IDIOTER som är otrogna mot er respektive. Hur FAN kan ni med!!! Är ni helt utan hjärta eller? INTE OK!!!!!!!!!!! Dra åt HEL...E med er!

Det man inte vet lider man inte av, prova att ha hett otrohetsex själv! Det är syndigt skönt
  • Meddelande borttaget
  • Anonym

I vår sommarstuga brukar vi skaffa sommarkatt nästan varje år, och varje år till hösteb säger vi till barnen att vi "lämnar tillbaka" den fast min man själv avlivar dom! Barnen skulle bli helt förstörd om de visste om något

• Stinger
    Anonym skrev 2012-07-11 11:55:21 följande:
    I vår sommarstuga brukar vi skaffa sommarkatt nästan varje år, och varje år till hösteb säger vi till barnen att vi "lämnar tillbaka" den fast min man själv avlivar dom! Barnen skulle bli helt förstörd om de visste om något

Bra att ni avlivar den iaf, istället för att överge den.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?