Erya skrev 2012-09-04 21:55:49 följande:
Inatt hoppas jag att jag kan sova, 2 nätter i rad nu som jag bara har vänt och vridit mig... är nådigt trött men verkar inte kunna sova på nätterna, har sovit dåligt några veckor nu, men jag räknar med att det lär bli så de närmsta åren ;P
Har börjat få ilningar/drag nu i svanskotan, eller skinkorna så att säga, samt ilningar i blygdbenet, inte så det gör hemskt ont, mer en obehaglig känsla.
Har fortfarande ont i benen, höften och ryggen, var ok i söndags, men efter 2 timmars jobbande (jobbar ju med småbarn) så hade jag börjat få ont igen :(
Hoppas jag kan fixa läkarintyg snabbt så jag kan bli omplacerad till en stor barns avdelning där det är mindre lyft och inte lika mycket va på golvet.
Nu ska vi ut med hundarna, sen ska jag (förhoppningsvis) sova gott heeeela natten ;)
Godnatt och sov gott
Jag sover inte alls bra på nätterna & inte gjort det på ett bra par veckor, tror att psyket förbereder en på vad som komma skall. Uh da vännen, det låter som början på foglossningar, så började det hos mig med & nu är det något jag dras med 24/7 i varierande smärtgrad. Hoppas du får omplacering. Inte kul att behöva anstränga sig när man redan har så ont!
Själv är jag slutkörd idag, vi hade en heldags workshop med jobbet igår & att sitta på en hård stol i 7 timmar är inte att leka med med mina bäckenledssmärtor. Så idag är jag slutkörd. Jisses, helgen får komma mer än gärna, typ NU!
Ta hand om dig!