• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013

Fler som väntar sitt första barn med BF Mars 2013? :)

25 år, 1:a barnet & BF 12 Mars 2013 :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-31 19:43
    Första Barnet - Mars 2013 - BF Listan: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65901738.html

Första Barnet - Mars 2013 - Bildtråd: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65927975.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 14:24
    Första Barnet - BF Mars 2013 - RUL: Tid, Datum & Kön:
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m66840193.html
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013
  • Laliii

Hej alla,

Idag har vi avklarat 100 dagar av 280 dagar i graviditeten :) En milstolpe passerad, alltså har vi enbart 40 dagar kvar tills vi är halvvägs in. :) Så skoj! De senaste dagarna har jag haft växtvärk i magen, det ilar, det drar & det molar. 14+1 idag i vecka 15. Så det är helt väntat, nu spurtar bebisen i växten massor & magen med den såklart.

Hoppas ni alla får en fin dag! :)

• Erya
    Piijuva skrev 2012-09-10 10:04:41 följande:
    Efter skatt? :)
    tror faktiskt innan skatt
  • Piijuva

Laliii: va roligt att nå 100 dagars! Det gör jag om 6 dagar. Min milstolpe är vecka 16 i hopp om att mitt illamående ska gå över! I övrigt så har jag funderar på flicknamn. Vi ska inte kolla könet på bebisen så måste ha både flick och Pojknamn beredda. Men de jag kom fram till var Novalie! Vad tycker ni?

• 2009

Jag är på 104 dagar idag, hurra! :) Novalie är fint, vi funderar på Harry eller Saga beroende på vad det blir, vi tänkte inte kolla i förväg om det inte är helt uppenbart på RUL... Här är det förkylt och så har jag fått lite känning av min epilepsi, måste ringa medicin imorgon och kolla om jag kan öka min medicindos :( Troligtvis för att blodvolymen har ökat i kroppen så att koncentrationen av min medicin har blivit för låg. Men annars är det finfint, magen har börjat växa lite! Hoppas ni har en fin kväll allihopa :)

• Laliii
    Piijuva skrev 2012-09-10 20:04:07 följande:
    Laliii: va roligt att nå 100 dagars! Det gör jag om 6 dagar. Min milstolpe är vecka 16 i hopp om att mitt illamående ska gå över! I övrigt så har jag funderar på flicknamn. Vi ska inte kolla könet på bebisen så måste ha både flick och Pojknamn beredda. Men de jag kom fram till var Novalie! Vad tycker ni?
    Hoppas verkligen att det går över för dig! :) Vi tror att vi väntar en pojke, men vi har både flick & pojknamn till bebisen! Tänk att om 36 dagar vet vi vem det är ihih!

Novalie är jätte fint, har en bekant vars dotter heter Novalie fast med annan stavning :) 
  • Laliii

Var så trött när jag kom hem från jobbet så jag slocknade heeeelt i soffan & tog en powernap. Med lite nyfunnen styrka så har jag precis både bakat GI pizza (alisagonzalez.se/gi-pizza/) & klickat hem uuuurgulliga mössor & skor till bebisen från eBay! Ni ser de här: alisagonzalez.se/virkat-till-bebis/ Dööör! :)

Nu inväntar jag maken som jobbar sen skift denna vecka, så han är hemma 22:00, då ska vi äta pizza (jätte smart att äta så sent, right?!) & sen sova! 

• Laliii
    2009 skrev 2012-09-10 20:51:46 följande:
    Ugglemössan alltså :)
    Visst var den :D Sååå söt! :D
Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013