MimmiSthlm skrev 2012-10-15 14:10:34 följande:
Verkar bli en riktig pojk-boom i mars! Hoppas alla era RUL går bra allihop, börjar bli väldigt lite aktivitet i den här tråden (jag är också mest inne i FB-gruppen nu för tiden) men det vore roligt att uppdatera trådarna här med jämna mellanrum också :)
Jag ska skärpa till mig och börja skriva mera, det har varit mycket på jobbet ett tag nu med studenter, utbildningar och en massa annat... Har bestämt ett datum då jag ska gå från jobbet, 4/2 blev det! (Bf 27/2) Känns jätteskönt att ha ett stoppdatum. :) Har inte bestämt mig för mur jag ska göra de veckorna innan, om det blir semesterdagar kanske. Vill ju inte nalla av föräldradagarna för mycket :) Har ni andra börjat fundera nåt över det? Full aktivitet i magen nu, mest på kvällarna. Lättare att skilja de rörelserna mot tarmrörelser nu iaf :) Ledig idag, håller på att tvätta lite av de babykläder vi fick av min mamma som jag hade när jag var liten. Så mycket sött! Ska beställa ett babyskydd snart också, fick 10% rabatt på allt för föräldrars webshop där bäst i teststolen fanns, från britax. Den här blir det, älskar namnet!
shop.alltforforaldrar.se/britax-baby-safe-plus-shr-2-cowmooflage.html Jag gick med i FB-gruppen också men där händer det nästan för mycket hela tiden som jag inte hinner med att ha koll på, så jag kommer nog att hålla mig mest här :)