Laliii skrev 2012-09-12 07:06:32 följande:
God morgon tjejer :)
Sitter & äter frukost, har en 2 dagars Operationella Risker kurs som väntar mig, ser fram emot det :) Igår beställde vi vårt allra första stora sak till bebisen, Bilbarnstolen :) Vi hittade den som hade allt det vi letade efter & i och med att den var på kampanjpris & jag hade dessutom fått 20 % rabatt att handla för i butiken, så slog vi till, 1074 kronor fick vi den för.
Ni kan se den här:
alisagonzalez.se/bilbarnstol/
Förstå, en bilbarnstol & om 5 månader kommer det att ligga en bebis i den. Ååååh så spännande :) Nu längtar jag bara tills vi får hem den. Maken berättade även att hans mor & far (mina svärisar) ville köpa spjälsängen till oss som en gåva, tack & bock :)
Nu ska jag fixa klart mig & ta mig iväg till kursen! Ha en fin dag alla!
5 månader, det låter som så kort tid! :)
Vilket märke blev det på stolen? Vi har inte börjat titta än, men det känns som att om det är något vi verkligen vill köpa nytt så är det en bilbarnstol så man vet att den inte varit ut för något tidigare. (no offence om någon av er valt att köpa begagnat, det här är bara hur jag känner)
Jag har sett olika erbjudanden om "babyboxar" från företag, t ex babyproffsen, är det någon av er som har beställt?
Nån som har tecknat en gravidförsäkring? De gäller väl iofs inte förrän från v 22 vad jag har sett, men ändå! Uppfattar det som trygg-hansa är bäst, vad tror ni?
Ha en fin dag, här är det grymt förkylt och en vilodag från jobbet... :(