• Anonym (Onanist, javisst)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

• Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Forsman7

Blir 2 dagar av 3 har jag konstaterat nu sen vi bröt upp jag och frun och nu är i slutfas av separationen.... vet inte varför men känner mig om möjligt kåtare nu än innan. Kanske nåt mentalt i att man förstår att man är singel per definition nu och snart även fri rent praktiskt/ boendemässigt att göra vad jag vill och träffa vem jag vill.... sugen är man i alla fall efter lång tid på det torra...

Var glad, var snäll och gör gott!
  • Kverulant67
    Anonym (Ibland) skrev 2019-12-10 12:33:32 följande:

Kanske 2-4 gånger per månad. Samlag 2 gånger.

Du har med andra ord ett extremt lågt sexbehov....
  • Anonym (Jag)
    Anonym (2 gånger/dag.) skrev 2019-12-08 23:52:16 följande:

Tänk vad härligt det är att runka!
    Gratis, skönt och klimatsmart!

Tänker fortsätta runka så länge handen orkar med!

Absolut Håller med.  Den man är lyckligast när man dör som sprutat ut flest liter sperma under sin livstid. 
  • Anonym (Ibland)
    Kverulant67 skrev 2019-12-10 22:39:07 följande:
    Du har med andra ord ett extremt lågt sexbehov....
    Jag tycker inte att jag har så lågt behov, men det är kanske så att jag väljer att inte tillgodose behovet. Jag skulle gärna ha samlag ett par gånger i veckan, men frun vill inte ha så ofta. Jag vill inte göra det själv så ofta så att det blir dominerande utan det är mera som en sorts säkerhetsventil.
  • Anonym (Bapim)

När jag inte får hjälp av en kvinnlig hand så blir det 2-3 gånger i veckan.

• Letar svar1
    Anonym (Eli) skrev 2019-12-08 23:17:42 följande:

Wow, det är mycket!

Jag brukar förbjuda min kk att komma på flera dagar innan vi ses, ibland upp emot en vecka bara för att jag vill ha honom så kåt och desperat som möjligt :P

Hur funkar det? Nu har jag ingen partner, men om jag inte runkade eller hade sex på 2-3 dagar så kom jag direkt när jag penetrerade henne. Det blir för mycket "tryck" känns det som, och jag kan inte hålla inne det.
  • Kverulant67
    Letar svar1 skrev 2019-12-13 20:11:18 följande:
    Hur funkar det? Nu har jag ingen partner, men om jag inte runkade eller hade sex på 2-3 dagar så kom jag direkt när jag penetrerade henne. Det blir för mycket "tryck" känns det som, och jag kan inte hålla inne det.
    Det var exakt min tanke också när jag läste den tokiga idén! Bättre att runka så nära det går för att bli lite uthålligare!
  • Anonym (Berta)

Alltså är det inte så att ju oftare en man runkar desto större behov, både för sex och att onanera. Jag tycker att det är ett stort problem. Min man runkar så mycket och jag hittar fläckar på lakan som gått igenom till både madrasskyddet och bäddmadrassen. Jag tycker bara att det är äckligt. Man kan väl färgan torka upp efter sig inte låta det ligga speciellt efter att man blivit tillsagd.

Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)