• Anonym (Onanist, javisst)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

• Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Priapus

Jag runkar 1-3 gånger om fdagen, beror på hur mycket knullande det blir. Runkar och knullar gärna utomhus om sommaren, skogen, stranden eller varsomhelst där det inte är offentligt, typ. Men om någon skulle råka se, fine...

• Boobiesarepoetryinmotion

Onanerar inte alls ofta. Bara då och då när trycket blir för stort.

Har väl aldrig onanerat på något direkt ovanligt ställe. En gång i ungdomen gjorde jag det i min kompis trädgård. Det var bakom upphängd tvätt. Jag stod bakom sänglakanen och runkade till åsynen av min kompis mammas Bh som hängde där. Fantiserade om de gigantiska bröst som brukade fylla den.

• Anonym (Berta)

Men när ni onanerar, torkar ni upp efter er??

• Anonym (Berta)

Men att onanerande flera gånger om dagen är inte det för mycket? Ju mer du runkar desto mer sperma bildas eller?

• Härnösand
    Anonym (Berta) skrev 2020-06-24 23:34:43 följande:

Men när ni onanerar, torkar ni upp efter er??

Jag runkar en gång om dagen, och naturligtvis så gör man rent efter sig.
  • Stefano82

Jag runkar en 4-5 gånger om dagen ibland kan det bli mer. Självklart så ser man till att man är fräsch.

• Studentpappa
    Stefano82 skrev 2020-06-25 11:51:12 följande:

Jag runkar en 4-5 gånger om dagen ibland kan det bli mer. Självklart så ser man till att man är fräsch.

Har du inget jobb?
    Ride it like you stole it
  • Stefano82
    Studentpappa skrev 2020-06-25 11:57:59 följande:

Har du inget jobb?

Sjukskriven för bruten arm plus arbetslös. Och i dessa corona tider så är det inte lätt att få jobb.
  • Pope Joan II
    Stefano82 skrev 2020-06-25 12:50:19 följande:
    Sjukskriven för bruten arm plus arbetslös. Och i dessa corona tider så är det inte lätt att få jobb.
    Bröt du den av det myckna runkandet?
  • Anonym (Jag)
    Stefano82 skrev 2020-06-25 11:51:12 följande:

Får du utlösning varje gång. Hur klarar du det?  Har jag sprutat är det kört för mera runk den dagen. Därför så slutar jag ofta innan sprut
Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)