• oOOo  oOOo

Jag hatar HEN!!!

Quintus Zebra skrev 2012-10-02 13:13:41 följande:
    Ett ännu bättre exempel. Jag skriver om verkliga händelser. Om mord och våldtäkter. Och då sprider jag propaganda?
    Denna tråden handlar inte om mord och våldtäkter hur mycket du än vill prata om det. 

• oOOo  oOOo
    PumpkinQueen skrev 2012-10-02 13:51:14 följande:

Så du tycker inte att man kan avgöra vad som var den viktigaste anledningen? Eller? Jag tycker att du är otydlig. Säg vad du menar.
    Jag tycker inte man skall skriva 'enbart' när man inte menar 'enbart'. 
  • oOOo  oOOo
    PumpkinQueen skrev 2012-10-02 14:05:49 följande:

Vad tycker du att hen skulle ha skrivit istället?
    Inte vet jag. Hen kanske skulle skrivit något relevant för hendabatten.
  • oOOo  oOOo
    Element skrev 2012-10-02 14:35:32 följande:
    Ja alla som inte håller med Dorian tillhör ju SD. Jag tror han vore lyckligast om han och hans väpnare vore ensamma på forumet och en bot installerades så att varje gång de gjorde ett inlägg så postades ett Skål eller en Tyst ibland kanske en Kyss.
    Du har nog mer rätt än du anar, just nu klarar botarna bara av att skriva nonsens och reagera på ett fåtal stimuli men tanken är nog att hela forumet skall vara självspelande snart så de kan ha ett helt homogent FL av bara botinlägg med sanktionerat innehåll
  • oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2012-10-02 14:56:29 följande:

"botarna". Så fint att du höjer debatten och samtalsklimatet. Känns det bra att göra sig till ett troll?
    Man får väl vara glad att slumpen föll på troll och inte SD antar jag. Undrar om det hade något att göra med vad jag skrev.
  • oOOo  oOOo
    FMGA skrev 2012-10-02 18:57:02 följande:
    Jag kände en gång en tjej som hade utvecklat en mycket effektiv härskarteknik.

Genom att ständigt jämra fram ett  "nu talar ni maktspråk" så fort hon inte begrep ett sammanhang eller ett ords betydelse kunde hon ta död på vilken diskussion som helst.

Jag undrar vad det blev av henne. 
    Genusvetare antagligen.
  • oOOo  oOOo
    FMGA skrev 2012-10-02 21:06:02 följande:
    Och avsikten är?
    Det är frågan. Det är väl att betrakta som ett AMS projekt.
  • oOOo  oOOo
    FMGA skrev 2012-10-02 21:32:13 följande:
    men du tillhör tydligen falangen som tror att hen implementeras via Arbetsförmedlingen.
    Implementeras är väl att ta i. Hitta på roliga ord är väl mer något de arbetslösa sysslar med undertiden de väntar på att ett riktigt jobb skall dyka upp. 
  • oOOo  oOOo
    FMGA skrev 2012-10-02 23:11:08 följande:
    hitta på att de sysslar med projekt som syftar till att sprida hen.
    Jag hittar inte på. Det handlar om att sätta sysselsätta arbetssökande. 
  • oOOo  oOOo
    Quintus Zebra skrev 2012-10-03 08:41:32 följande:
    Jag har inte skrivit ett ord om  att mördarnas enda motiv var könsrelaterat, eller hur?

Du skrev

"mördas eller våldtas eller förtrycks varje år enbart på grund av deras kön"

men om du inte menade enbart så är det ju bara att erkänna att du skrev fel och förhoppningsvis skall bättra på din argumentationsteknik framöver.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!