• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Element
    Quintus Zebra skrev 2012-11-10 15:26:30 följande:

Det fick ju effekten att man inte visste vilket kön författaren hade förrän inne i artikeln.

På vilket sätt är det upprörande?

Exakt vilket politiskt statement då? Att människor av båda könen kan vara författare?
    Varför skulle man vilja uppnå en sådan effekt när det gäller det ämnet? Star Wars fans är  intresserade om det är något stort namn, de kommer att läsa artikeln så länge den har Star Wars i namnet. De vill veta om det är Cameron, Scott etc. Icke Star Wars fans struntar i artikeln. Nej det är solklart att det var för att göra ett politiskt statement och inget annat.
  • Anonym (Faber)
    Element skrev 2012-11-11 12:54:15 följande:
    Varför skulle man vilja uppnå en sådan effekt när det gäller det ämnet? Star Wars fans är  intresserade om det är något stort namn, de kommer att läsa artikeln så länge den har Star Wars i namnet. De vill veta om det är Cameron, Scott etc. Icke Star Wars fans struntar i artikeln. Nej det är solklart att det var för att göra ett politiskt statement och inget annat.

Solklart politiskt statement.

Det är radikalfeministisk att inte tala om i rubriken att det är en man.

Man ska alltid ange att det är en man om man vet att det är en man. De artiklar som inte gör det är skrivna av ROKS eller deras medlöpare.

Nästa Star Wars film som är ett samarbete mellan George Lucas och Tiina Rosenberg kommer att handla om hur radikalfeminister erövrar rymden.  
  • Anonym (Japp!)
    Anonym skrev 2012-11-11 13:39:33 följande:
    HEN är ett bajsord

Förälder är också ett bajsord! Syskon också!

:o
  • Anonym
    Anonym (Japp!) skrev 2012-11-11 13:53:04 följande:

Förälder är också ett bajsord! Syskon också!

:o
    Nej enbart HEN är ett ord för bajs. Vi använder det istället för skit och bajs  vår familj."Nu ska jag gå och lägga lite "hen" i toan.Min pappa brukar säga "det smakade hen redan i käften" om han tycker att något smakar illa.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-11 14:31:18 följande:
    Nej enbart HEN är ett ord för bajs. Vi använder det istället för skit och bajs  vår familj."Nu ska jag gå och lägga lite "hen" i toan.Min pappa brukar säga "det smakade hen redan i käften" om han tycker att något smakar illa.
    Moget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-11 14:33:59 följande:
    Moget
    Lika  moget som det fula ordet HEN,dessutom har vi humor i min familj
  • Quintus Zebra
    Element skrev 2012-11-11 12:54:15 följande:

Vilket statement då?
    Rosa Parks sa aldrig att det ska va lätt!
  • ljung och viol

Det ska jg nog också börja göra!
  • nihka

Är det dialektalt eller har det något med hen i betydelsen honellerhan att göra?
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!