• NiMey

Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?

Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?

• Svar på tråden Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?
  • emelielj

Jag har också bara gått ner 1,3 sen i måndags. Det är ju bättre än inget men vill att det ska hända mer första veckan iaf !

• NiMey
    emelielj skrev 2012-08-09 16:58:56 följande:
    Jag har också bara gått ner 1,3 sen i måndags. Det är ju bättre än inget men vill att det ska hända mer första veckan iaf !

Har du fuskat lite som jag?? Men det är jätte bra ändå.

• emelielj

Nä, har ju inte fuskat :( det ENDA jag ätit utöver påsarna är ett halvt ägg innan jobbet i tisdags. Så himla segt. Men det kommer väl!

• NiMey

Tack gode gud nu har jag efter en härlig helg med god mat och godis gått ner ytterligare och är snart på delmål nr 1 :)

• Mars

En liten fråga, jag har nu bara gått ner 3 kilo på två veckor. Nu står helt stilla. Vad gör jag för fel? Har det hänt er också? Vad ska man göra? Jag dricker 4 st shakes och ibland när jag är sugen på något under kvällen en bars + dricker ca 1 liter vatten/dag. Sedan springer och gympar jag varje dag, men vågen står helt still ändå!!! Imorse hade jag dock gått ner 100gram på 3 dagar! Superlite ju, med tanke på att jag gick ner 3 kilo första veckan. Känns som att man bara vill ge upp och gråta när man vill så mycket men när det inte händer något! Mitt mål är att gå ner 7 kilo (eller så många kilon som det går) på 3 veckor med ren kur.

• emelielj

Nimey: jag väger 78 till mina 163, fast jag är inte helt säker på längden!
    Vill ner till 60 men är nöjd även på 65.

Mars: man hamnar på platåer ibland där man står still och tillomed kan gå upp! Trist men sant. Dom flesta fortsätter med dieten om dom pallar, du borde gå ner mera snart igen. Donk vet jag inte med träningen, oftast brukar man inte träna på ren kur så ang just det så är jag osäker tyvärr.

Blomdahl: jag har också fuskat. Sjukt dåligt och tråkigt men nya tag på söndag. Måste ställa in mig. Har också bestämt mig för att börja träna/simma så jag slänger nog in ett mål mat om dagen. Nyttyig middag kanske, får klura på det!
    Börjar du ren kur idag eller hur har du tänkt?

Nimey: hur går det för dig?

• sinope

Hallå
    Jag kör på smoothies och har sen i måndags gått ner 2,6 kg. Tänkte köra rent i 3 veckor, sedan in med middag i 3... sedan återgå till ren igen... 

Svar på tråden Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?