• NiMey

Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?

Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?

• Svar på tråden Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?
  • Mars

Jippie, nu har jag gått ner 200gram. Alltid något om i te annat så håller det modet uppe. Ska man inte röra på sig när man kör ren kur?

• yrhätta

Jag gick ner -4 kg på 6 dagar med Cambridge. Håller på, så har inte kommit längre än

• emelielj

Röra på sig är såklart alltid bra men hårda träningspass har jag hört att man ska ta det lugnt med på ren kur :)

• sinope

En veckas ren kur gav - 4.6 kg däremot känner jag mig så slut och trött. Försöker att träna mindre nu eftersom jag har fått tipset om att de 3 första veckorna enbart promenera och inte träna allt för hårt. Det jag kör när jag är på gymmet är 30 min crosstrainer + 15 min styrka... kommer att öka när jag går ur ren kur om 2 veckor.

• NiMey

Jag har fuskat varje dag så jag har stått stilla på 75.5 en jag har gått ner. Men denna veckan så måste jag ta mig själv i kragen för nu måste jag ner....återkommer :)

• emelielj

Samma här.. Tänkte köra lite ren kur from imorgon och ett tag, så länge jag orkar!

• sinope

19 dagar naturdiet smoothies har nu gett - 9.6 kg. Första vecka hände det mycket, men nu har jag ätit middag 3 dagar och även om det går ner så går det sakta. Så jag fortsätter min plan om att äta middag ett tag till och sedan kliva tillbaka till ren kur igen en period.

• NiMey
    sinope skrev 2012-09-04 18:15:52 följande:
    19 dagar naturdiet smoothies har nu gett - 9.6 kg. Första vecka hände det mycket, men nu har jag ätit middag 3 dagar och även om det går ner så går det sakta. Så jag fortsätter min plan om att äta middag ett tag till och sedan kliva tillbaka till ren kur igen en period.

WOW grattis vad duktig du är. Jag äter ju varje helg annars tycker jag att det blir för jobbigt. Men imorgon igen ska jag köra stenhårt. Jag ska på torsdag testa nåt som heter Diet Meal och min vän kör sån och hon säger att det smakar exakt som milkshake. Hon betalar 125:- för 25 portioner. Dom är tydligen väldigt mättande så hon ORKAR bara 3 om dagen och sen äter hon kycklinglår till lunch. Hon har gått ner 3 kg på 1 vecka. Jag ska testa det och se hur det går. Jag kommer äta kvinna vitaminer så jag får i mig allt-. Återkommer.
  • MiaIa 90

Hej hur har gick de för er?

Jag slutade efter nästan  veckor och nu för någon vecka sedan så var man på en ålands resa gick upp lite.
    Mne jag ska nu i januari göra en Gastric bypass operation också,men innan de ska jag gå ner 18kg fram till operations dagen.

jag började på pulver i går igen gick ner 0,7kg på en dag men jag måste gå mer promenera mer de gör jag inte riktigt nu orkar inte efter jag har haft min praktik:/.
    Jag är inte så hård utan tar lite ägg som i kväll två ägg sedan ska jag tillåta gurka,lite välling och men jag måste promenera ennu mera men svårt:(.

Kram 

Svar på tråden Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?