• NiMey

Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?

Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?

• Svar på tråden Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?
  • MiaIa 90
    Nicolew skrev 2012-11-06 17:52:43 följande:
    Gick ner 10, gick upp 20! var försiktig! :)
    Oj gud vad jobbigt. 
    Jag gick själv ner nästan 8kg sista jag körde i sommras och gick upp 3 av dom över kryssningen:(.
    Men nu jävlar måste jag gå ner inför operationen annars får jag ingen operation. 
  • Nicolew
    MiaIa 90 skrev 2012-11-06 17:56:22 följande:
    Oj gud vad jobbigt. 
    Jag gick själv ner nästan 8kg sista jag körde i sommras och gick upp 3 av dom över kryssningen:(.
    Men nu jävlar måste jag gå ner inför operationen annars får jag ingen operation. 
    Good for you! :) Jag tror att det är väldigt viktigt att inte börja äta som vanligt igen direkt efter man avslutat, det är bra för snabb viktnedgång om man kan kontrollera det ordentligt :) 
  • MiaIa 90
    Nicolew skrev 2012-11-06 18:37:15 följande:
    Good for you! :) Jag tror att det är väldigt viktigt att inte börja äta som vanligt igen direkt efter man avslutat, det är bra för snabb viktnedgång om man kan kontrollera det ordentligt :) 
    Jo precis man får ta de lite i tagen sedan eftermin operation kommer jag inte kunna äta mycklet.
  • Nicolew
    MiaIa 90 skrev 2012-11-06 19:04:43 följande:
    Jo precis man får ta de lite i tagen sedan eftermin operation kommer jag inte kunna äta mycklet.
    Är det läkarna som föreslagit att du ska köra den dieten innan din operation eller? Hur mycket måste du gå ner? 
  • MiaIa 90
    Nicolew skrev 2012-11-06 19:20:36 följande:
    Är det läkarna som föreslagit att du ska köra den dieten innan din operation eller? Hur mycket måste du gå ner? 
    Jag kör detta nu för att gå ner en del innan jul för att inte behöva flyta 6veckor som jag igentligen ska göra sen innan operationen.
    Jag ska gå ner 18kg fram till operations dagen. 
  • Hagia

Hej. Nu har jag testat naturdiet i 1vecka och jag har bara gått ner 1kg o jag dricker 2 shakes om dagen o kompletterar det med endast grönsaker,typ morötter , sallad,gurka och tomat. Jag förstår inte, bara 1kg..nej så jag e jätte besviken o ledsen när jag kämpar på så här. jag mår skit dåligt av detta. vad e det för fel på mig, vad gör jag fel.

• sarabb

hej ! jag har precis börjat med shakearna. läser mycket om att folk går upp det dubbla igen efter och hittar egentligen inte så jätte mycket positivt om detta. hur gör ni som provat när ni går tillbaka till att äta ? och hur länge kör ni ren kur ? / Sara

• emelielj

Sarabb:
    Jag gick ner 16 kilo på fem veckor på shakerna. Efter det började jag äta mat igen men åt små portioner, mindre kolhydrater och inget småätande osv och gick då ner 14 kilo till. Höll mig på den målvikten efter det!

Svar på tråden Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?