• CillaL

Mammor i Varberg

Hej!
    Jag heter Cecilia och är en glad norrlandstjej som tillsammans med man och två barn, 3 och 1 år, ska flytta till Varberg i höst. Mattias har fått jobb och jag är för närvarande mammaledig med vår lille son. Vi hoppas få förskoleplats till vår dotter ganska fort men det får vi se. 

Jag hoppas att det finns någon I Varberg som känner sig sugen på att skapa nya kontakter trots att de kanske redan har massor med vänner och bekantaGlad.  

Om inte så kanske ni har några tips på var jag kan träffa nya människor och skapa mig ett nytt närverk av härliga vänner!

Hoppas på ett svar!

Mvh/ Cecilia  

• Svar på tråden Mammor i Varberg
  • BubbelBoom

Tack själv Marmelad:)

Jätte trevligt verkligen! Jag & barnen är gärna på för fler träffar:) Skrattande

• thisismylife0

Självklart jag med..;).

I vanlig ordning kommer förslag från min sida direkt: 15/10, 18/10 (efter kl 15),    22/10, 26/10...

Jag bjuder såklart gärna hit er. Men bor lite trångt så beroende på hur många vi blir kan vi ju vara här.

Annars har jag ytterligare ett förslag som kanske blir helsågad nu..;).

Förslaget är att vi bokar in ett par lekträffar med barnen men att vi också skulle kunna ses för en tjejkväll hos mig utan barn. Bjuder gärna på lite mat och vin om någon skulle vara intresserad av det nån gång? Det behöver ju inte ske omedelbums men kanske kan planeras in med lite framförhållning. Ibland kan det vara skönt att få lite egentid med och bara få komma till nån annan och äta lite, umgås och ha skoj. Vad tror ni om denna idén?       

*Lev varje dag som om den vore den sista*
  • Catten89

Bägge delarna låter som ett toppen förslag e gärna på bägge delarna:)

Hoppas vi kan denna gången:) va så tråkigt att vi inte kunde sist men kommer färg chanser ser jag:)

• marmelad

Jag är absolut med på tjejkväll Vore jätteroligt! Måste bara få Isac att sluta amma på kvällarna, men det löser jag på nåt vis Jag har ju dock bara mannen hemma på helgerna än så länge, så det är de enda kvällarna jag har utan barn.

• BubbelBoom

Ja de vore jättekul att ses både med barn men också utan! Bra förslag där Jenny, minns inte när jag gjorde något tillsammans med andra tjejer utan en massa barnFlört

Alla är välkomna hem till mig också, få väl se om vi kan ordna upp något snart:)

Här har förkylningen slagit till, igen. Var ju såå länge sedan förra gången, ca 1 veckaRynkar på näsan

• Sunniva

Nästa träff ska jag med! Inga mer trasiga bilar och migränattacker *peppar peppar* Tycker båda förslagen låter kanon :)

• BubbelBoom

Sunniva: Letade efter "gilla" knappen till ditt inläggFlört Jag är nog lite facebook skadadSkrattande

• Claire B

Väldigt bra ide med tjejkväll, gärna fler lekträffar också. Ska kolla kalendern imorgon och se vilka datum som kan passa. Hörs igen tjejer!

• Sunniva

Bubbelboom : Haha, ogillar att det inte finns en gilla knapp ;D Är oxå mycket facebook skadad!

Svar på tråden Mammor i Varberg