• CillaL

Mammor i Varberg

Hej!
    Jag heter Cecilia och är en glad norrlandstjej som tillsammans med man och två barn, 3 och 1 år, ska flytta till Varberg i höst. Mattias har fått jobb och jag är för närvarande mammaledig med vår lille son. Vi hoppas få förskoleplats till vår dotter ganska fort men det får vi se. 

Jag hoppas att det finns någon I Varberg som känner sig sugen på att skapa nya kontakter trots att de kanske redan har massor med vänner och bekantaGlad.  

Om inte så kanske ni har några tips på var jag kan träffa nya människor och skapa mig ett nytt närverk av härliga vänner!

Hoppas på ett svar!

Mvh/ Cecilia  

• Svar på tråden Mammor i Varberg
  • marmelad
    nyfiknaflickan skrev 2012-10-17 04:37:47 följande:
    Jag ska nog lyckas ta emot fikagäster vid 11-tiden, är jag lite trött så vet ni varför. Hur många är intresserade av att komma förbi oss på rullstensbacken en sväng?
    *Lev varje dag som om den vore den sista*

Hur lång tid kan det ta att gå därifrån bort till mig?
  • thisismylife0

Ja du, jag är så dålig på det där. Men det är en bra bit. Fråga Sabine, sånt har hon bättre koll på. :)

• Claire B

Vi kommer gärna! 11 blir bra. Tar nog och går en sväng runt breared, kanske ut på landet en sväng innan det om nån vill hänga på. Sen kanske jag måste köpa med mig sushi om man ändå är i närheten av breareds torg, den är så goood där...

• BubbelBoom

Om vädret blir skit kan vi ju ses hos dig Jenny utan promenaden innan?
    Jag & Hugo kommer gärna,  iaf en liten stund:)

Jag vet inte exakt vart rullstensbacken ligger. Skicka gärna hela din adress så ska jag kolla eniro så jag hittar imorgon:)

• thisismylife0

Rullstensbacken 4,,

Ligger nära infarten till brukshundklubben. Närmast skogen intill sjukhuset. Från andra hållet nära rondellen vid sörse som numera är avstängd åt söderhöjd   .

• marmelad

Jag hoppar nog över fikan idag. Känner att det blir lite väl tight med tid, tyvärr. Hinner ju bara dit och vända
    Sen är det mitt i barnens lunch och sovtid med, så det blir lite dumt. Men en annan gång När det finns mer tid. 

• thisismylife0

Då båda Sabine och Malin fått förhinder kanske vi ska ställa in idag och ta en dg då fler kan?

Svar på tråden Mammor i Varberg