• CillaL

Mammor i Varberg

Hej!
    Jag heter Cecilia och är en glad norrlandstjej som tillsammans med man och två barn, 3 och 1 år, ska flytta till Varberg i höst. Mattias har fått jobb och jag är för närvarande mammaledig med vår lille son. Vi hoppas få förskoleplats till vår dotter ganska fort men det får vi se. 

Jag hoppas att det finns någon I Varberg som känner sig sugen på att skapa nya kontakter trots att de kanske redan har massor med vänner och bekantaGlad.  

Om inte så kanske ni har några tips på var jag kan träffa nya människor och skapa mig ett nytt närverk av härliga vänner!

Hoppas på ett svar!

Mvh/ Cecilia  

• Svar på tråden Mammor i Varberg
  • Claire B

Marmelad; nu har jag skickat dig ett mail här på FL, testa nu om det går att skicka tillbaks. Eller lägg till mig på Facebook! Ska bli spännande att ses allihop!

• Sunniva

Mclo- Jag bor med i Veddige (Lomvägen) och kör in till stan Torsdag! Ni får gärna åka med mig om du vill! :D

• BubbelBoom

Hej alla i tråden!
    Hörde ryckte om en träff, nyfiknaflickan (Jenny) skvallrade;)
    Är mammaledig till min son som är 15 månader och storasyster blir 3 nu i oktober.
    Hänger gärna med på träffar, om tiden passar oss. Torsdag hörde jag att de skulle vara något?

• Catten89

Hejsan!! Är med rätt ny inflyttad bor i veddige sen november kommer i från Kungälv från början!! Har tvilling pojkar på snart 3 månader:) känner inte jätte många heller i trakten så hade varit jätte kul med lite nya "vänner" //Chathrine

• BubbelBoom
    Catten89 skrev 2012-10-01 22:45:10 följande:
    Hejsan!! Är med rätt ny inflyttad bor i veddige sen november kommer i från Kungälv från början!! Har tvilling pojkar på snart 3 månader:) känner inte jätte många heller i trakten så hade varit jätte kul med lite nya "vänner" //Chathrine
  • mclo

Kan tyvärr inte ses på torsdag då sonen är sjuk :/ hoppas att det kommer mer träffar snart :)

• marmelad
    BubbelBoom skrev 2012-10-01 22:32:13 följande:
    Hej alla i tråden! Hörde ryckte om en träff, nyfiknaflickan (Jenny) skvallrade;) Är mammaledig till min son som är 15 månader och storasyster blir 3 nu i oktober. Hänger gärna med på träffar, om tiden passar oss. Torsdag hörde jag att de skulle vara något?

Hej! Kul med fler mammalediga På torsdag ska vi ses hemma hos mig på Stenåsa, kl 14.30. Du är också välkommen om du vill och kan?
    Catten89 skrev 2012-10-01 22:45:10 följande:

Hej! Häng med på torsdag, om du kan?
  • Catten89

Tack marmelad!! Vet inte om jag kan än? Vart bor du å vilken tid e de som gäller? Hade verkligen varit jätte trevligt:)

• marmelad
    Catten89 skrev 2012-10-02 08:20:55 följande:
    Tack marmelad!! Vet inte om jag kan än? Vart bor du å vilken tid e de som gäller? Hade verkligen varit jätte trevligt:)

Jag bor på Stenåsa, kl 14.30
Svar på tråden Mammor i Varberg