Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
heter och Margaretha i mellan namn o jag har alltid hatat det namnet...snälla utsätt inte era barn för det namnet
Mina syskon har rätt schyssta andranamn också- min lillasyster heter Hedvig i andranamn
och brorsan Ferdinand! Vad säger ni om dessa två? "Hedvig och Ugglan" och "Tjuren Ferdinand" typ
Teofil och Annika.
Det här var roligt att läsa hur olika uppfattning vi har om fula namn! Här är mina bidrag:
Björn
Gösta
Åke (min älskling heter det i andranamn... brrr
)
Svea
Göte
Hervor
Gunilla
Ture (en kollega till min sambo har nyss fått ett barn som de döpt till TURE...??? Hjälp!)
Gunnar
Marianne
Kurt
Agata (låter som ragata...
)
Alla dubbelnamn... huga!
Och...med risk att stöta mig med någon... Tindra! Ett riktigt fånigt namn tycker jag!
Haha, vilken kul tråd! Det finns MASSOR av fula namn. Också med risk för att stöta mig med någon, men Kevin och Cassandra gillar jag inte! Och sedan finns Hjördis, Pål, Dick, Urban, Gudrun...listan kan göras lång!
Åhhh jag skrattar så jag gråter när jag läser hela tråden...! Böge...oahahahahah Vilket bedrövligt namn! "Kom till mamma lille Böge" Åh herregud, tyckte hans mamma inte om honom? *asgarvar*
Vilken kul tråd!!
Mina bidrag just nu blir
Adrian
Tindra
Leia
Peo
Bert
Kurt
Robin
Anna
Linda
Esbjörn
Hi, hi, tur att smaken är som baken
Styrbjörn tycker jag är ett förfärligt namn!
Och så mina namn.. som jag aldrig skulle kunna tänka mig.....
Rut
Torbritt
Gunnar
Bengt (fast i magen kallas bäbisen Benke
)
Tyko
Men jag gillar Tindra!
Hej från Tove
Torleif är inte fint