• Anonym (Ovanligt?)

Bajsa i duschen?

Är det fel att kissa och bajsa i duschen när man ändå står där och behöver uträtta sina behov? 
    Jag har alltid gjort det och har trott att det är helt normalt ända tills min vännina blir helt chockad och säger att så gör man verkligen inte.
    Det är väl inte värre än att duscha av små blöjbarn? Allt löses ju upp och rinner ner i brunnen så det är ju inte så att det är smutsigt. Dessutom sparar man ju miljön när man inte använder toapapper. 

• Svar på tråden Bajsa i duschen?
  • Anonym
    Wittra skrev 2012-08-21 18:15:06 följande:
    skrattar så jag nästan får ont i magen när jag läser svaren. Typ detta med att om man är hård i magen, skulle man sitta hukande i duschen en halvtimme då eller? hahahaha, så klockrent. 

Toaletten = ämnad för bajs och kiss
    duschen = ämnad för att duscha kroppen

Det värsta av allt är ju att folk ibland beter sig såhär i offentliga duschar,,...vet en gubbe som pissade i duschen på badhuset här i stan.
    Fattar inte hur äcklig man kan vara,  
    Fast det är väl inte så farligt? Urinet sköljs ju bort direkt och är helt rent när det är fräscht. Är  väl igen skillnad mot hudrester och gammalt svett om man ska vara petig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-21 16:46:38 följande:

Men en sån där avfallskvarn som finns i bla amerikanska kök. Kanske hade varit en variant att ha i duschen, för lata duschbajsare?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-21 18:18:15 följande:
    Fast det är väl inte så farligt? Urinet sköljs ju bort direkt och är helt rent när det är fräscht. Är  väl igen skillnad mot hudrester och gammalt svett om man ska vara petig.

Farlig och farligt, hon skrev ju att det var äckligt. Det är inte heller farligt att luftsnyta sig, vilket jag noterat att en del äldre män ägnar sig åt. Men det är äckligt. Att beskåda alltså. Och ja, om man råkar vara i närheten och det blåser åt ens håll...
  • viseversa
    Lussekatta skrev 2012-08-21 18:19:55 följande:
    Och om man bajsar ut en kabel på 30 cm,HUR går det ner? FY vad vidrigt!
    Ts löser upp den med duschen.
  • Mli 014
    Anonym skrev 2012-08-21 18:11:36 följande:
    Men en slang som dras till toan för att man ska skölja sig med den? Blir inte det väldigt plaskigt och stänkigt? I min förra bostad kunde jag dra duschslangen till dassastolen, vilket jag gjorde för att skölja stjärnen efter nummer två i bland. Men slutade med det, då jag fick ägna fem minuter åt att torka dassastolen torr efteråt. Numera kör jag med baby-våtservetter efter kabelläggning. Funkar finfint!

Ja en liten dusch som sitter på väggen ;)
  • Lussekatta
    viseversa skrev 2012-08-21 18:21:20 följande:
    Ts löser upp den med duschen.
    ja! såklart! Eller inte..?
  • viseversa
    Lussekatta skrev 2012-08-21 18:26:03 följande:
    ja! såklart! Eller inte..?
    Går nog om man har en dusch som har väldigt hårda strålar. Men det är äääääääckligt!!! Blä!
  • jaghopparhögt
    viseversa skrev 2012-08-21 18:27:34 följande:
    Går nog om man har en dusch som har väldigt hårda strålar. Men det är äääääääckligt!!! Blä!
    Lär ta en bra stund också, så svårt att se vinsten i det.
Svar på tråden Bajsa i duschen?