• Anonym (Ovanligt?)

Bajsa i duschen?

Är det fel att kissa och bajsa i duschen när man ändå står där och behöver uträtta sina behov? 
    Jag har alltid gjort det och har trott att det är helt normalt ända tills min vännina blir helt chockad och säger att så gör man verkligen inte.
    Det är väl inte värre än att duscha av små blöjbarn? Allt löses ju upp och rinner ner i brunnen så det är ju inte så att det är smutsigt. Dessutom sparar man ju miljön när man inte använder toapapper. 

• Svar på tråden Bajsa i duschen?
  • emelielj

Det måste ju bara lukta vid duschen eftersom du regelbundet (?) bajsar i duschen. Var det så väninnan och du kom in på ämnet?

Min ettåring hade en gång bajsat så mycket att det kommit utanför blöjan, på kläderna, i nacken och på mig när jag lyfte honom, med andra ord så var jag tvungen att sätta honom i badkaret och skölja av. Knappt så det bandet rann ner i avloppet men hade inte gått att ta upp med papper.

Ja jag grovstädade efteråt. Blä!

• mikipiki

Haha skrattar ihjäl mig :) nej ts, det är verkligen inte normalt att bajsa i duschen!

• Lilia
    viseversa skrev 2012-08-21 18:16:25 följande:
    Haha har du alltid diarre ts? För inte fan försvinner en redig korv mer i brunnen i alla fall. Låter väldigt äckligt faktiskt.

Tråder ligger ju under rubriken Sandlådan- ironi och satir så. =)
  • AAEV

Det fattar ni väl att ts lbajsar över golvbrunnen, sen trampar hen på den så den löses upp och åker ner! Amatörer

• Psychopath
    Lussekatta skrev 2012-08-21 18:19:55 följande:
    Och om man bajsar ut en kabel på 30 cm,HUR går det ner? FY vad vidrigt!
    Dom kanske mosar ner den med foten.. Alternativt sätter på brännhett vatten och står och sprejar vatten på den ett tag så den löses upp... Drömmer
  • Psychopath
    Mli 014 skrev 2012-08-21 16:32:32 följande:
    En finsk vän berättade att han blev chockad av att det inte fanns "rumpduschar" när han kom till Sverige. Där sitter tydligen en dusch vid sidan av toan, så att man kan skölja rumpan efter varje bajs. Dock löper vattnet i toan...
    Det är nog skönt för rumpen, men kanske inte så miljövänligt...
    Det är väl inget nytt med bidéer? Och varför skulle det inte vara miljövänligt?
  • Pissenisse

Man vill ju inte vara rörmockaren när ts ringer och säger att det blivit stopp i avloppet...

• That is life

Missade att det låg i sandlådan :)

L 060725 & H 091104
  • sextiotalist
    Lilia skrev 2012-08-21 21:06:47 följande:

Tråder ligger ju under rubriken Sandlådan- ironi och satir så. =)

Nu ja, men inte från början
  • Lavish

Vi har alltid bajsat i duschen i vår familj. Om duschen är upptagen kan man hänga ut genom fönstret med röven, då landar det ju på gräsmattan nedanför,  mer naturligt och ekologiskt blir det inte! För en hållbar framtid!

• Mli 014
    Psychopath skrev 2012-08-21 23:38:40 följande:
    Det är väl inget nytt med bidéer? Och varför skulle det inte vara miljövänligt?

Det är inte en bidé utan en duschslang som sitter i väggen vid sidan av toan, jag tänkte mindre miljövänligt eftersom duschen spolar, men toan ändå ska spolas efter.

Vatten kontra papper liksom.
  • Huniga

Asso jag bajsar också i ducha. Det är en sådan befrielse att inte behöva sitta ner och ta i. Utan att dr bara få komma på golvet men jag tar upp det med en mugg som jag inte använder till att dricka det hade bara varit äckligt. Men jag bajsar också i duschen och i byxorna jag gillar att stå och bajsa????????????

Svar på tråden Bajsa i duschen?