Oj, oj, oj, jag hinner verkligen inte med - attans vad flitiga ni är med inläggen!
Höggravid med BF på onsdag! Har inte hunnit med så mycket surfande med allt som ska avslutas på jobbet och så renoveringen hemma, men snart ploppar väl ungen ut så då blir det lite mer av mig här inne mellan amning och sovstunder :)
Nu är badrummet nästan klart!
All kakel/mosaik är satt och fogat - nu är det putsning, putsning, putsning! Ni som fogat badrum tidigare vet hur jobbigt det är att få bort allt "fogdamm". Med en jättemage som min är det inte helt lätt att röra sig smidigt heller...
Har inte fått upp de nya bilderna ännu, men de hamnar på hemsidan ikväll.
Just det - hemsidan är äntligen uppe:
web.telia.com/~u87753007/minwebbplats/
Har inte hunnit lägga ut så mycket ännu, men försöker uppdatera lite varje dag...
Det finns några bilder i mitt galleri att kika på nu också...
Ja, om vi återgår till badrummet. Ikväll ska vi sätta upp duschväggar, blandare, tvättställ+skåp och toalett. Vår snälla rörmokar-granne tittar in i veckan och kopplar in vattnet så kankse det blir invigning till helgen :)
Aldrig att vi trodde vi skulle bli klara med detta innan bebisen kom!
När vi väl börjat kakla gick det undan! Jag SA ju det! Micke var så himla orolig och trodde inte vi skulle klara av att sätta kakel och mosaik själva - men det gick så smidigt så! Glasmosaiken i duschhörnet var lättare än väntat, trots att den inte satt på nät som vi trott, utan på självhäftande plast - på framsidan! Men jag tycker nog det var lättare att få dit den utan att fix trängde igenom fogarna - som det så lätt blir när den sitter på nät.
Vi är i alla fall jättenöjda med resultatet! Bilder på färdigt resultat hittar ni förhoppningsvis på hemsidan ikväll eller imorgon kväll :)