~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag har hittat hit!
Jag har hittat hit!
Önskan: Exakt! Jag har lovat mig själv att inte ägna missfall en tanke. Händer det så händer det. Men just nu är jag gravid! :)
Jag vill ha en retrovagn från 70-talet men de kan vara svåra att få på beställning så det blir förmodligen en Kronan. Hade en Brio Happy till dottern o den är oxå väldigt bra. Vi har berättat för föräldrar o syskon o våra chefer. Jag kan omöjligt hålla tyst om sånt till mina närmsta. :) Jag tycker det är skönt om någon vet på jobbet för då är hon/han förbered på många vis. Både föräldraledighet men även om graviditeten skulle sluta i missfall eller om jag skulle må mycket dåligt under tiden. Då har chefen en förklaring. Min förra chef var en av de första som fick reda på det när jag plussade med dottern! :) Sen handlar det kanske helt om vilken relation man har till sin chef.
Btw så är min ena lillasyster gravid i vecka 11 så vi kommer att ha smått tillsammans under sommaren! Så mysigt! Tyvärr så bor hon i Malmö o jag i Linköping. Känns riktigt trist just nu.
Apropå föräldrapenning, jag som studerat i 2 år med studiemedel/stöd, beräknas min FP på min förra fasta anställning? Så har jag fått förklarat för mig men är det någon som vet exakt?
Skönt att höra! Då blir det inte helt tomt i kassan. Nu är jag iofs van vid att ha lite mindre inkomst men ett barn till kräver lite mer pengar.

Pampersreklamen brukar jag finna längst ner på sidan när jag öppnar upp mina forumfavoriter. Den sätter igång när man drar pilen över den. :)