~* Juni Bebisar 2013 *~
Åh jag blir galen! Suttit med en jäkla uppsats sen förra veckan! Blir aldrig klar! Det var sämsta tänkbara tid att få färdigt en uppsats precis när man plussat. Koncentrationen är nån heeeelt annanstans!
Suck...
Åh jag blir galen! Suttit med en jäkla uppsats sen förra veckan! Blir aldrig klar! Det var sämsta tänkbara tid att få färdigt en uppsats precis när man plussat. Koncentrationen är nån heeeelt annanstans!
Suck...
Jag har dessutom ingen kvinnlig vän att ventilera o prata graviditet med så FL får liksom agera väninna.
Ja gud man glömmer så snabbt! Men vad läser du till nu?
Min FP kommer att ordna sig då jag hade fast jobb innan jag började läsa o jag ska fortsätta plugga in i det sista är tanken. Jag valde att lägga min examinerande forskningsavhandling/uppsats till våren så när jag är stor o tung behöver jag bara sitta hemma o skriva. Hoppas det var ett smart drag. 

Åh herregud vad jag har varit törstig idag och jag bara varit sugen på....saft! När jag ammade dottern så drack jag ofantliga mängder saft. Det gjorde att jag gick upp i vikt. Jag dricker i princip aldrig söta drycker annars. Ska det vara så här resten av graviditeten lär jag ju RULLA fram sen. Måtte suget ta slut!!
Dessutom är jag så omänskligt trött o irriterad på alla som pratar med mig. Haha stackars min sambo o dotter. Jag har verkligen inte orkat lyssna på dom. :P
Idag är jag helt sjukt svullen om magen o har växtvärk så jag tror jag blir galen. Samma molande värk i flera flera timmar... Urk! Plötsligt känns det om möjligt ännu längre till juni o värre ska det bli... :S
Någon som blir illamående efter att ha ätit frukost? Jag känner inget alls när jag vaknar men en stund efter frukost så urk. Ska det inte vara tvärtom?
Tips till alla illamående! Jag ska inte ropa hej än men det verkar som om vitamin B6 tabletter hjälper mot illamående! :) Igår köpte jag Beviplex Comp o det verkar funka! Man kan även kombinera med Postafen. Visst, den blir man trött av men jag är hellre trött än illamående. :)