~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag mår inte så illa,men väldigt trött. Har fått en mage som ser ut somjag äri 3 månaden redan.
Jag mår inte så illa,men väldigt trött. Har fått en mage som ser ut somjag äri 3 månaden redan.
jag har också frusit och varit varm om vartannat. Ett hett tips nu när det börjar bli kallt är en värmefläkt:) såå skönt att slippa frysa. Jag är i v.9 och ser fram emot att bli lite piggare snart. Förresten när man har feber visst är alvedon ok ?
Jag känner ibland också lite värk i .sidorna..min 3:e grav. man kanske känner mer såhär tredje gången.
Hur mår ni? Har precis gått in i 12:veckan och har inte behövt kräkas någonting men däremot varit extremt trött och lite illamående. Illamåendet har varit bra på ett sätt för jag har inte velat ha nåt godis.
Senaste veckan har jag en lätt molande värk påminner om magsjuka värk eller nåt liknande och jag vet inte vad det är så det känns inte så kul:(
v.17 och ser fram emot ultraljud om en vecka!!!! Mår bra:)
louise1983
Har oroat mig också för har inte känt något på 1-2 dar. Men jag antar att det kan vara som Kickilina sa att den ligger åt ett annat håll eller nåt. Har också varit lite sjuk och tagit astmamedicin och alvedon!!
Längtar nu till ultraljud på onsdag:)
Har inte varit in på en dag och har missat mycket;) Läste om din dröm Alexandra V,..spännande och se om det är en kille du väntar. Jag har också drömt att jag fick en kille med blåa ögon, haha mannen har bruna och jag brungröna så inte så stor chans att de blir blåa!
Imorgon ska jag ÄNTLIGEN på Ultraljud, sååå spännande även fast jag inte ska ta reda på kön, man kanske kan se nåt o gissa lite:)
Häftigt!! Båda våra tjejer har bruna ögon som vi, tror inte vi kan få barn me nån annan ögonfärg eller vad tror ni? Min mamma har gröna pappa bruna
Hans mamma och pappa bruna
När föräldrarna har olika färg så kan det ju bli nån av de två färgerna men eftersom både jag o mannen har bruna o hela hans släkt bruna så tror jag inte chansen är så stor för nåt annat, kanske att barnet får brun/gröna som jag, haha:)