Kickilina skrev 2013-01-04 16:29:09 följande:
Nämen, hjälp, jag är alldeles för nyfiken, hade slitit upp kuvertet direkt... Sicka coolingar ni er som har ett brev därhemma
Jag var så inställd på att det var en flicka i magen, så blev först lite besviken (ja, jag vet, det låter tragiskt och hemskt) när jag såg att det var en pojke. Sen blev det inte bättre när jag berättade för storasyster..."NEJ!!, inte en till..."sa hon då. Och så berättade jag för både mamma och syster och båda hade hoppats på en tjej. Men nu känner jag bara lycka och glädje och tacksam för att det är en levande liten bebis i min mage! Får faktiskt skuldkänslor över hur jag reagerade!
Förstår dig!! Jag fick ju reda på att jag väntar en tjej till och min bonusdotter var den första som fick veta hon sa: - Men åh stackars pappa, en tjej till? Vadå stackars??Vi vill ju ha ett barn till och vi är superglada av att bebisen i magen är friskt! Visst hade mannen hoppats på en kille men det är ju inget man kan styra över och han är lika glad nu fast det blir hans fjärde tjej!