Inlägg från: Alicantina |Visa alla inlägg
  • Alicantina

~* Juni Bebisar 2013 *~

Förresten det här med vikten, vägde mig för två dagar sedan och vägde 83,8  (är lång och vägde in mig på 80kg)
    i morse vägde jag 86kg, haha otroligt mycket viktökning på 2 dar, kommer sluta på 100kg! 

• Alicantina

häftigt det där med att hon gick på de recessiva el svagare anlagen;)  

Håret på mina barn är ljust gyllenebrunt så där är det helt uppblandat, mannen har nästan svart hår och jag föddes med blont hår men har nog ljusbrunt. 

• Alicantina

Var på rul imorse, allt såg bra ut:)  I slutet av undersökningen frågade mannen om man kunde se kön...mitt hjärta började klappa o så kollade dem de tror det blir en tjej:)  Haha mannens 4:e dotter.

• Alicantina
    Valborgs skrev 2013-01-02 14:40:16 följande:
    Grattis Alicantina :) har du oxå barn sen tidigare?

Jag går på senaste bf jag fått, antar att det blir ändrat vid RUL oxå då de sa på kub att de hade svårt att mäta.

Enligt senaste mens har jag bf 13e, enligt VUL 16e och kub 17e.
    Tack!! Och tack till er andra som grattat oxå:)    Jag har två tjejer sen tidigare på 9 och 5år.
    Mannen hade en dotter innan också så om det är en tjej jag har i magen (hon var nästan helt säker men inte 100%)  så blir det mannens fjärde dotter;) 
  • Alicantina
    Mjj83l skrev 2013-01-02 19:38:36 följande:
    Haft en brio happy, emmaljungan e betydligt större.
    Därför blev det en sån denna gången, en mondial leatherett. Att den dessutom har ännu mer gung, och är högre (jag är 1,77) gjorde valet enkel för oss.
    Precis vad vi ville ha
    Är det en brio happy du skaffat nu eller blev det emmaljungan?  Har bara haft emmaljunga tidigare men jag är lång och vill nog ha en högre vagn nu!
  • Alicantina
    sarabengtsson skrev 2013-01-03 10:19:48 följande:
    Hej

Då var vi hemma igen efter en tripp till Alingsås och rul =)
    Allt såg fint ut och troligtvis väntar vi en tös =) Precis vad min känsla sa...

Så fantastiskt att få se detta lilla underverk så jag fortsätter nog böla resen av dagen =)   

Imorgon ska vi åka och titta på en beg. vagn (500kr) för vi kommer troligtvis behöva två, en på landet och en hemma. Den på landet blir (om den imorgon är ok) en Emmaljunga city cross -06 och den här hemma blir nog en Emmaljunga Nitro =)

Nä nu ska jag kolla i en låda med undanlagda kläder från min systerdotter =)

KRAM PÅ ER!       

Grattis!!! 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~