Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Shit vad förkyld jag har blivit.. Stackars mig vi som skulle titta på vagn i helgen

• MissMe83

Ha ha nu kan jag använda magen som hylla till mitt glas när jag sitter lutad i soffan. Tjockis varning på det eller? ha ha

• MissMe83

Ung mamma: ja men i v 20?? Ha ha känns galet . Mannen bara skrattar ä konstaterar att han kommer få rulla in mig på förlossningen

• MissMe83

Ung mamma: jag var tunn som Attans innan jag blev gravid. BMI på under 19, men rätt lång. Tror jag skyller på mycket vätska

• MissMe83

Kickelina: ja verkligen! Ska bli grymt häftigt . Jag är inte vettig nog å vara rädd för drt tror jag ha ha! Det enda jag kan känna oro för är att förlora kontrollen över min smärta. Men har börjat med avslappnings övningar och hoppas det kan hjälpa mig behålla kontrollen

• MissMe83

Ikväll fick maken känna första kicken utanpå magen så kul att se hans reaktion...stora ögon och så kom ett woow!! Tidigare har bebis slutat så fort han ska känna men nu kom det e kick

• MissMe83

Baby lei: tycker inte du ska läsa sånt! Du borde prata med någon kunnig inom området om din rädsla. Någon som kan möta dig och förbereda dig på det vis du behöver

• MissMe83

Therese: oroa dig inte, det växer så det knakar nu, inte konstigt det känns. Jag har gräslig mensvärk ibland men har förstått nu att det är när bebis trycker ner i mitt bäcken.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~