Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Ung mamma: åh vad kul!! Ska du ta reda på vad det e?
    Lycka till

• MissMe83

Madelene21: jag har köpt en vårjacka för om nån vecka kan jag inte ha min vinterjacka mer. Vägrar köpa en ny vinterjacka jag bara kan ha en månad. Så får packa på lager på lager så länge

• MissMe83

Madelene: köpte på hm, kan ju alltid byta om den är för liten. Jag är också lite osäker på storleken eftersom jag kommer ha massa tröjor under. Tror jag får byta till strlk 40 faktiskt.

Ung mamma: alltid kul å veta vi ska åxå ta reda på det.
    Men jag vägrar köns färgerna. Jag köper det som är fint och sedan har det ingen betydelse vilken färg.

• MissMe83

Oreos: har min man också sagt fast han uttryckte det lite råare

Var his sjukgymnasten idag. Hon ville varken ge mig akupunktur eller tens pga att min graviditet är högrisk. Jaha det kunde dom väl klämma ur sig innan så hade jag sluppit släpa mig dit

• MissMe83

Kan inte låta bli att fnissa lite åt alla dessa gravid krämpor . Herregud vad kroppen blir galen när den bär ett barn. Mammans behov finns inte på kartan. Vi bär verkligen små iglar, älskade vackra iglar som ger oss illamående, svullna ben, foglissning, hemorojder och analklåda, liten blåsa , finnar och graviditets klåda. Shit vad starka vi är som står ut! Är det bara jag som tror att män inte hade fixat det ?
    Min man är förkyld.... Och döende! Ha ha

• MissMe83

Ha ha det är på riktigt nu! Jag är tjock, magen ligger på låren när jag sitter ner. Inte jätte mycket än men dock! Har jag aldrig varit med om i hela mitt liv.
    Vad har ni varit med om på grund av graviditeten förutom sparkar då

• MissMe83

Baby lei: ha ha man är ju rätt insatt i vad som händer med honom
    Lika galet som jag, jag stortjöt åt ett djurprogram när en zebra blev attackerad av ett lejon. Men har märkt att jag åxå har mycket lättare till skratt så det är ju kul

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~