Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Kicklina: åh nu längtar jag! Vad har du på dig i spat? Jag vet inte om jag har något som passar allt har lixom blivit litet. Har en baddräkt men då kan man ju inte skrubba magen. Njut nu av kvällen

Meooow: har åxå mycket sammandragningar främst på kvällarna. Tror inte det är någon fara om det inte gör ont eller kommer mycket regelbundet.

Therese: jag har varit sjukskriven sedan v 9 så där har jag ju en fördel. Men kan även smärtan i skinkan och benet handla om foglossning?

• MissMe83

Therese: aha där ser man. Får väl vara glad så länge det bara är i ena skinkan då

• MissMe83

Välkommen Kerstincecilia

Å ni som pratar om 3 å 4 kg vikt uppgång!! Tyst med er! Får ju helt panik här med sina 12 kg plus

• MissMe83

Kicklina: av vad jag sett på dina bilden så har du inget som kan välla ut , här är det a dra bullar! Ha ha ska gå igenom min bikini och baddräkt garderob å se vilket som ser minst jävligt ut hi hi, men något som framhäver baby bulan fint vill jag ha

• MissMe83

Zora: känner väl igen det där. Varje gång jag är kissig får jag sammandragning och det är obehagligt att resa sig! Tar tid att komma upp från sängen. Ibland får jag be min man putta mig upp.

• MissMe83

KarinF: du beskrev det väldigt väl. Så har jag det precis. Oro i kroppen som stör antingen insomnandet eller under sömnen att jag vaknar efter en timme å får svårt att somna om! Jätte jobbigt. Ser inte fram emot kvällarna. Numera är morgonen bästa tiden på dygnet

• MissMe83

Baby lei: ja skönt är det inte vad gör man för att bli av med det? Har så svårt att gå!
    I vanliga fall är jag tränings narkoman! Det är mun stora hobby. Hoppas att jag kan fortsätta när bebis är född. En timme om dagen är allt som behövs!

• MissMe83

Baby lei: är i v 25 har inte känt det förut.

Är så enormt skakig och svag i kroppen idag. Vad beror det på? Trodde det var lågt blodsocker men blev inte bättre efter mat.

• MissMe83

Är i städtagen här hemma! Det behövs verkligen! Men efter tio minuter med dammsugaren får jag så gräsligt ont i bäckenet att jag måste vila 30 min! Detta kommer bli världens längsta städdag
    Fy vad ont det gör!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~