Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hos barnmorskan idag. Allt såg bra ut. Mått 25, puls 134 bra järn osv.
    Nu blir det besök varannan vecka.
    Glykos belastning om två veckor! Bläää

• MissMe83

Kicklina: här har det också varit full fart i flera dagar. Han vred sig hårt utmed magen för en stund sedan, så läskigt det känns ha ha. Men kan inte komma underfund med vilken kroppsdel det är

• MissMe83

En fråga av ren nyfikenhet. Stämmer detta med vad det blir för kön på bebisen beroende på när kring ägglossning man har sex?

Vi hade mys den 20 september och min ägglossning skedde den 21, 22 september. Enligt skrönorna skulle jag då egentligen väntat en flicka då? Har en kille i magen. 
    Alltså skall det bli en flcika med sex någon dag innan ägglossning, men en pojke på ägglossningsdagen.
    Har det stämt för er?¨

För mig gör det uppenbarligen inte det.     

• MissMe83

Solrosen: ja för man vet ju att pojk spermier är snabbare och flick spermier lever längre. Intressant att höra hur det stämmer för folk

• MissMe83

Då gick det inte att undvika längre! Nu är kryckan framme kan inte ta mig upp efter att ha satt mig ner annars. Benet viker sig under mig när jag går helt plötsligt! GNÄLL!!

• MissMe83

Här planeras det att dela på föräldra ledigheten 50/50 det blir ca 8 månader var.

• MissMe83

Sagolina: min barnmorska sa att man kan använda vanlig nässpray. Det är ingen fara alls. Jag använder otrivin till natten annars är det lögn att sova. Det enda är att du riskerar att bli beroende.

• MissMe83

Premismamma: då har vi det lika. Jag går numera med en krycka. Mitt vänster ben viker sig unde mig utan förvarning ibland och höfterna gör så ont att jag bara vill gråta.

• MissMe83

Pernilla: min bebis hade 134 i puls. Det är helt normalt. Dom ska ligga va dubbelt så snabbt som du

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~