Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Kicklina: en fråga till dig. Hur mycket sammandragningar är egentligen ok att ha? Har haft jätte många och långa sammandragningar sedan 17 tiden. Det ger sig inte när jag vilar. Gör inte ont direkt men börjar bli ansträngande. Svidande känsla ner mot bäckenet

• MissMe83

Kicklina: och om de uppfyller några av dessa kriterier?? Magen blir ännu hårdare om jag rör mig ,så ligger nu bara raklång i soffan vad ska jag göra? Hur lång tid bör jag ge det??

• MissMe83

Nu åker mannen jag och magen till säröhus på spa i ett dygn ,ska bli så härligt!

• MissMe83

Kicklina: ligger i sängen i drottningens gemak och tittar ut över vattnet. Slö och mysig i kroppen. Nu väntar snart middag .
    Hjortron fil ska jag testa helt klart, det har jag aldrig ätit.
    Ha en underbar kväll allihop

• MissMe83

Kicklina: men jösses! Låg hon i sängen eller var va hon då? Inte lätt för dig att märka att det är dax när hon inte säger något.
    Fanns ingen hjortronfil i morse *snyft* jätte besviken

• MissMe83

Kicklina: ha ha ha åh jag som blev så besviken. Japp vi hade annan meny, fantastiskt god mat!

• MissMe83

Nu är vi äntligen överens om två tänkbara namn. Alfons och Jacob.
    Lär säkert ändras igen ha ha.
    Vad tycker ni?

• MissMe83

Baby lei: tack du gör det inte lättare hi hi.
    Vi har gått igenom sagor och sådant. Jag fastnade lite för molgan också men manen sa nej

• MissMe83
    tjoho flera som stöttar mitt förslag alfons. Det lutar rätt mycket åt det faktiskt
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~