Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Min hund har skyddat mig super mycket sedan jag blev gravid. Hon håller sig nära mig hela tiden och är mycket tveksam till att låta andra hundar hälsa och gosa med mig. Jag bestämmer självklart över henne men hon försöker. Och hon är vääääldigt glad för att ligga med hakan på min mage. Hon ser lika förvånad ut varje gång hon får en spark
    Det roliga är att detta började innan jag själv visste att jag var gravid. Jag tror att vår doft ändras när vi blir gravida och djuren känner av det

• MissMe83

Kicklina: åh vad spännande det blir å se hur hon reagerar på förlossning start då. När jag har ont eller är ledsen i vanliga fall håller hon sig nära nära och blir rätt orolig.

• MissMe83

Har haft regelbundna smärtsamma sammandragningar nu i snart en timme. Det gillas inte!
    Bebis stökar runt där inne ändå men det är riktigt obehagligt.
    Hur länge vågar jag vänta på att det släpper??

• MissMe83

Pernilla: jag hade inte klarat mig utan min amnings kudde den följer mig överallt om jag ska sova någonstans. Fullständigt underbart. Min man sa att jag aldrig kommer krama honom på det sättet som den ha ha

• MissMe83

Monika84: nu blev jag nyfiken! Är det adoption eller ett stöd program det handlar om då?

Min lillkille har börjat sparka massor inåt mot mina tarmar! Jäklar vad läskigt det känns. Går inte å förklara känslan riktigt men känns som msn ska förlora kontrollen över funktionen om ni förstår vad jag menar ha ha

• MissMe83

Monica84: spännande! Vi höll ju på med adoption från Ryssland när vi blev gravida. Vi vill adoptera ett syskon sen

• MissMe83

Kicklina: finns massor jag kan skriva om adoption. Då vi har varit barnlösa i åtta år har vi en helt annan vinkel på det.
    Jag bloggade om vår resa och vår adoptions process. Den finns kvar men uppdateras inte mer. Den förklarar en del
    Http://langtantilldig.wordpress.com

• MissMe83

Kicklina: ja tack och lov sållas folk ut i processen som har den inställningen!
    Det är en lång och hård utredning både på gott och på ont. Jag har ofta hört folk säga,vi vill så gärna adoptera! Tänk att få hjälpa ett stackars barn . DÅ vänder jag alla taggarna utåt och informerar högt och ljudligt. Man har inte förstått mycket om man har den inställningen

• MissMe83

Kicklina: du är väl bm? Min väninna undra om det är stor risk att ha blivit gravid om man använt kondom under hela samlaget. Hon är ganska säker på att kondomen va hel men oroar sig för att det kunde förekomma ett ytte pytte hål. Hur vanligt e det egentligen? Å borde inte kondomen spruckit helt i så fall?
    Som du förstår är hennes mens sen och hon är livrädd

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~