~* Juni Bebisar 2013 *~
Sömntutan: tänker fråga min bm D 14 om vad som är för mycket. Min man reagerar tom på mängden
Sömntutan: tänker fråga min bm D 14 om vad som är för mycket. Min man reagerar tom på mängden
Hjäryat3: ja precis
finns ingen annan dryck för mig. Så har det varit sedan jag var barn
Alexandra: det är nog inte alls omöjligt att bebis kommer åt något. Den är ju starkare nu
Åh fy denna natten har inte varit kul. Foglossning från helvetet, har haft svårt att ligga skönt och har vaknat när jag rört mig i sömnen. Plus gräsliga mardrömmar hela natten. Jag är helt slut!
Ni som har foglossning, hur står ni ut på nätterna??
Äh My god! Måste klaga lite till!
Insåg häromdagen att alla kläder sitter väldigt obekvämt! Provade väninnans mamma byxor i strlk 40! Satt perfekt! Shit! Jag hade ju 34/36 innan. Hur gick detta till?
Fler som fått byta klädstorlek?
Det e nåt fel på mig! Har gråtit sedan 12 å jag har ingen aning varför! Vad händer med mig? Min man blir orolig och vill veta vad som e fel men jag har ingen aning! Bara gråter.
Det e nåt fel på mig! Har gråtit sedan 12 å jag har ingen aning varför! Vad händer med mig? Min man blir orolig och vill veta vad som e fel men jag har ingen aning! Bara gråter.
Zora: grattis till flickan i magen
Vi kommer ta reda på vad vi väntar och tror än så länge att det är en kille.
Men om jag jämför mig med dina symtom så pekar drt på att vi väntar en tjej. Men känner ändå på mig att jag bär på en kille. Får se vad som stämmer
För övrigt så har min foglossning varit hemsk idag. Var bra i förmiddags och gick då göad i hågen ut med hunden på en lång runda... Sista biten fick jag kämpa mig fram och resten av dagen har jag fått ta mitt straff.