Fertilitetsmottagningen i Gävle
Är det någon här som går på fertilitetsmottagningen i Gävle på sjukhuset???
Är det någon här som går på fertilitetsmottagningen i Gävle på sjukhuset???
Självklart är ett adopterat barn ens eget barn också. Förlåt om någon tog illa vid sig. Det gick av bara farten. Biologiska/biologiskt är ett ord som jag vanligtvis inte använder så jag tänkte inte på det när jag skrev.
åh, nu är jag sjukt nervös...
Nu ska vi äntligen ha vårt första besök. Blir lite lätt stressad och nervös när jag känner att jag inte har koll på vad som ska hända.
Vad fick ni andra göra på första besöket?
De blev som jag anade, pratade lite om hur de gått till föra gången sen VUL på mig.
Lite kort hur vi ville lägga upp de, sen lite remisser.
De jag skulle få göra nu som jag inte gjort tidigare är spola äggledarna, någon som gjort de och vi berätta lite hur de går till?
Så nu är de bara att vänta igen då...
Igår fick jag mens, typ, det börjar iaf.
Eftersom jag aldrig haft mens i mitt snart 31-åriga liv så är ju det en otrolig positiv sak om så den är kemiskt framkallad (progynon och provera)
Jag mår sååå jävla dåligt. Nu kan jag kanske fått en influenskick oxå, jag hoppas det får såhär får jag inte må av menstruationen.
Migrän, ont i hela kroppen, spyr, feber, frossa, diarré.
Tjoho! MEN jag blöder iaf och DET är ännu ett steg framåt, snart MR, 7:e mars!
Kram på er alla kämpar! <3
Dålig i magen blir jag också vid mens, och så en jävla mensvärk. Extra nu vid pergotime får jag för mig. Härligt att mensen kom för dig! Den kom för mig igår också, dock inte lika önskvärd då det betyder att jag inte blev gravid på pergotime. Nu blir det en månads uppehåll sedan pergotime en gång till. Nu börjar jag lessna på det här! :( en till gravid kvinna i min närhet och jag skjuter henne! Nä klart jag inte gör, men... Ja ni förstår tror jag.
Tjohooo....skön att se att det finns fler som håller på med "det här" Gubben ska in till Gävle i morgon och lämna sånt som killar kan lämna i en liten burk Sedan ska det väl rulla på typ....lite läskigt när man inte vet vad som komma skall....
Storkfeber: De var ju kanon de!
Ringde och beställde en tid för spermaprov idag, 6v vänte tid på de... Grrr!
Var de någon som gjort en spolning?
Känner mig lite mer påläst och vet lite mer denna gång men man blir så osäker. Gick ju genom läkarhuset sist och de verkar vara lite olika "regler" som gäller på sjukhuset.
Ni som äter/ätit pergotime, har ni gjort de månad efter månad eller varannan månad?
Hur fick ni göra med enkel, dubbel, trippelkur?
Någon som fått mertoferin (heter de så?) utskrivet?