Vi som börjar med pergotime under hösten!
En fråga till er som använt pergotime tidigare, när började ni känna av att det började hända saker i äggstockarna?
Är mitt emellan tablett 3
En fråga till er som använt pergotime tidigare, när började ni känna av att det började hända saker i äggstockarna?
Är mitt emellan tablett 3
Jävla och-tecken! En fråga till er som använt pergotime tidigare, när började ni känna av att det började hända saker i äggstockarna?
Är mitt emellan tablett 3 och 4 nu och känner nu hur det drar och sticker i vänster äggstock. Aldrig tidigare känt detta! :o Kan det verkligen vara pergon som för detta, redan?
Mollisen01: okej! Men då är det ju inge konstigt det jag känner. :) Kände du av äl? Hoppas det fungerar lika bra på mig! :)
Nca och princesspeach: Jag har också värmesvallningar, REJÄLA sådana.. Typ 3-4 ggr per dygn och särskilt när jag sover, måste duscha det första jag gör på morgonen. :p Det har jag glömt att det förmodligen är biverkning av pergon. Nåja, ska det inte bli värre än såhär så är det då inget att bråka om. :) Bara invänta äl och sexa var och varannan dag nu hela denna vecka och nästa. :)
Nca: Precis! :)
princesspeach: Jag ska bara och ta blodprov dag 23 och 25, så jag får väl veta kring BIM om jag plussar annars får jag vänta på provsvaren. :)
Hej allihopa! Hur går det för er? Hur går det med pergon och äl? :)
Själv har jag haft riktigt starka äl-test i två dagar nu och det drar och blixtrar rejält i vänster äggstock till och från, så det känns ju som att något är på gång, och såhär tidigt har jag aldrig fått positivt på testen, är nu på dag 18. Så jag hoppas verkligen att det fungerar det här! Blir det ingen bebis då är jag nöjd om det åtminstone blir äl! :)
Har haft fullt upp med flytt så har därför inte varit inne på några dagar så har missat en hel del skulle jag tro. :p