Vi som börjar med pergotime under hösten!
Jobbigt.. Själv hoppas jag på att blodproverna kommer visa på att jag haft äl. Fast hade ju gärna tagit ett positivt grav.test innan. Det hade räckt som bevis för mig. ;)
peach85: Håller tummen för äl då! :)
Nca: Idag visade äl-testet svagare och jag har heller inte känt av värk eller liknande idag vilket jag gjort i 3 dagar nu denna vecka och har då även haft starka äl-tester och sedan positivt, så jag hoppas. Ska ju på måndag och onsdag och ta blodprov för att se om det blivit nå. Nu är det ju ännu för tidigt att känna nå så man får väl vänta tils efter nästa helg för att känna efter, men jag hoppas verkligen det gett äl. :)
Nca: har inte så bra koll på när äl varit, hade starkt/positivt i flera dagar. Igårkväll började jag känna som mensvärk och det sitter ännu i och har nu 3 ggr idag känt av lite illamående. Vet ej vad det riktigt är men hoppas ju såklart! En vecka kvar till BIM..
Grattis november!
Vet ni tjejer hur det blir med flytningar efter äl? Har varit väldigt blöt sedan mensen och igår skulle vi ha sex och då kände vi båda två att jag var torrare. Kan det betyda att äl skett?
Nca: Vad tråkigt, men ge inte upp än! Vi låg väl lika? Isf är det ju ännu en vecka kvar?! :)
Men det är ju olika från person till person lika som att det kan vara olika från gång till gång. :)