• NLAL

Vi som börjar med pergotime under hösten!

princesspeach skrev 2012-11-22 00:54:27 följande:
    Jag vågar inte lita på vad min kropp säger för dagen innan jag skulle på vul så hade jag jäääätteont i höger äggstock men det visade ju tydligen på ingenting.. :( Hur ont kommer jag ha vid ägglossning då? :S

Jobbigt.. Själv hoppas jag på att blodproverna kommer visa på att jag haft äl. Fast hade ju gärna tagit ett positivt grav.test innan. Det hade räckt som bevis för mig. ;)
  • NLAL
    Nca skrev 2012-11-22 10:02:43 följande:
    NLAL, sådär kände jag också igår! Idag är det som bortblåst och ältester a är negativa, så ägglossning tror jag att det var. Får se vad proverna visar, har inte heller haft såhär tidigt innan. Känns som att det måste vara ett positivt tecken. Heja oss!

Hmm.. Ja, hoppas det är något positivt då! :D Hade ett ganska starkt test idag också, så jag vet faktiskt inte hur det riktigt ligger till. Men haft ont idag också så det är väl bara att vänta och se!

Ang. dubbelkur så har jag ingen aning?! 
  • NLAL
    Madame Hoffa skrev 2012-11-22 23:07:34 följande:
    Vad spännande att jag hittade den här tråden (av en slump!) just idag, eftersom jag idag påbörjade min första kur med Pergotime :)

Vi har blivit lovade att få påbörja ivf redan i början på nästa år, men i väntan på det hoppas vi att det här ska hjälp oss på traven.

Har försökt i 2 år att få ett syskon till vår son (och min dotter från ett tidigare förhållande) och håller alla tummar för att det ska gå vägen nu :) 

Vad spännande! Hoppas det går vägen nu då! :)
  • NLAL

peach85: Håller tummen för äl då! :)

Nca: Idag visade äl-testet svagare och jag har heller inte känt av värk eller liknande idag vilket jag gjort i 3 dagar nu denna vecka och har då även haft starka äl-tester och sedan positivt, så jag hoppas. Ska ju på måndag och onsdag och ta blodprov för att se om det blivit nå. Nu är det ju ännu för tidigt att känna nå så man får väl vänta tils efter nästa helg för att känna efter, men jag hoppas verkligen det gett äl. :)  

• NLAL
    Mamma en gång till skrev 2012-11-24 20:05:49 följande:
    Jag tog sista tabletten igår så nu väntar jag på vul på torsdag, Är det någon mer som snart ska på vul?

Nca: Ja, det är lite tidigt att känna något nu Varför behöver de kontrollera med blodprov? Jag kommer bara att göra vul.

NLAL: Har du gjort vul eller kollar de bara med blodprov på dig?

Inget vul, ska bara ta blodprover på måndag och onsdag. Men hoppas jag får ett plus innan svaret på blodproverna. :)
  • NLAL

Nca: har inte så bra koll på när äl varit, hade starkt/positivt i flera dagar. Igårkväll började jag känna som mensvärk och det sitter ännu i och har nu 3 ggr idag känt av lite illamående. Vet ej vad det riktigt är men hoppas ju såklart! En vecka kvar till BIM..

• NLAL

Vet ni tjejer hur det blir med flytningar efter äl? Har varit väldigt blöt sedan mensen och igår skulle vi ha sex och då kände vi båda två att jag var torrare. Kan det betyda att äl skett?

• NLAL

Nca: Vad tråkigt, men ge inte upp än! Vi låg väl lika? Isf är det ju ännu en vecka kvar?! :)

• NLAL

Men det är ju olika från person till person lika som att det kan vara olika från gång till gång. :)

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!