• Anonym

Ni som alltid måste säga "Jag har så lätt för att bli gravid"

Tror ni ni hade haft lika lätt om er mans sperma var helt och hållet åt skogen?!

• Svar på tråden Ni som alltid måste säga "Jag har så lätt för att bli gravid"
  • icy
    Anonym skrev 2012-10-20 20:28:37 följande:

Du ska inte behöva gå på tå. Bara inte glömma att livet alltid kan vända. Ta inget för givet bara.
    Sluta var så jävla avundsjuk TS. Herregud jag förvånas över hur mycket mentalt efterblivna människor det finns..
  • Anonym

För det första är jag inte mentalt efterbliven. För det andra har jag två barn. För det tredje borde ditt inlägg anmälas.

• icy
    Anonym skrev 2012-10-20 20:34:35 följande:
    För det första är jag inte mentalt efterbliven. För det andra har jag två barn. För det tredje borde ditt inlägg anmälas.
    Jag bryr mig inte, jag har lätt för att bli gravid. Brinner du inombords eller?

För det tredje kunde jag inte bry mig mindre, varsågod!

I mina ögon betraktas du fortfarande som avundsjuk och det vet du själv.
  • Anonym
    icy skrev 2012-10-20 20:30:55 följande:
    Sluta var så jävla avundsjuk TS. Herregud jag förvånas över hur mycket mentalt efterblivna människor det finns..

En sak till. Stämmer det inte att livet alltid kan vända?! Vad har lite erfarenhet och ödmjukhet med avundsjuka att göra?!
  • Anonym
    icy skrev 2012-10-20 20:37:50 följande:
    Jag bryr mig inte, jag har lätt för att bli gravid. Brinner du inombords eller? För det tredje kunde jag inte bry mig mindre, varsågod! I mina ögon betraktas du fortfarande som avundsjuk och det vet du själv.

Nej jag brinner inte. Har fött de barn jag vill ha och den här tråden har inget med avundsjuka att göra utan bara påpekar att uttrycket lätt för att bli gravid inte alltid används korrekt. Ta och ge dig nu.
  • Border
    Anonym skrev 2012-10-20 20:38:31 följande:

En sak till. Stämmer det inte att livet alltid kan vända?! Vad har lite erfarenhet och ödmjukhet med avundsjuka att göra?!
    Du vet, vissa når ett större djup än andra under sitt liv. Jag förstår dock precis vad du menar, ts. Och jag håller med dig. Lite ödmjukhet, i stället för att bara ta allt för givet, skulle jag gärna se mer av. Jag är tacksam för att jag har två friska ben att gå med och det tycker jag att man ska vara, för vad som helst kan hända. Livet som ödmjuk och tacksam är härligt, tycker jag
  • Border
    icy skrev 2012-10-20 20:37:50 följande:
    Jag bryr mig inte, jag har lätt för att bli gravid. Brinner du inombords eller?

För det tredje kunde jag inte bry mig mindre, varsågod!

I mina ögon betraktas du fortfarande som avundsjuk och det vet du själv.
    Jag kan erkänna att jag blir enormt avundsjuk på de som blir med barn lätt. Allt i mitt liv har varit en förbannad kamp, även det här med att bli med barn, och det är väldigt jobbigt.
  • Anonym (Dum fråga...)

Klart inte! Man måste ju utgå från att förutsättningarna är standard! Som att säga " skulle du fortfarande vara lika bra på basket om du bara hade 1 hand? "

• icy
    Anonym skrev 2012-10-20 20:41:23 följande:

Nej jag brinner inte. Har fött de barn jag vill ha och den här tråden har inget med avundsjuka att göra utan bara påpekar att uttrycket lätt för att bli gravid inte alltid används korrekt. Ta och ge dig nu.
    Vad är det med begreppet som ej används korrekt? Du menar alltså att vissa inte har lätt att bli gravida eller? Och då pratar man fan inte om sin livstid utan hur det ser ut för tillfället.

Fast du kanske är en sån bitter människa som skyller din egna fertilitet på andra högfertila ellerDrömmer

Ge mig? Tål du inte andras åsikter än dina egna?
  • Anonym
    Patrikh76 skrev 2012-10-20 09:00:28 följande:
    Har man inget annat att glänsa med så får man väl ta den egenskap som står till buds. Har själv väl fungerande spermier men brukar mer "skryta" om att jag är rätt bra på att laga datorer och mobiltelefoner. Haha

Shit vad jag gillar dig ;)
Svar på tråden Ni som alltid måste säga "Jag har så lätt för att bli gravid"