Ung ensamstående?
Jag är 20 år och ensam med min son på 10 månader och nu söker jag flera personer som också är ensamma med barn som vill prata och sånt.
Så, finns de någon/några som är pratsugna? :)
Jag är 20 år och ensam med min son på 10 månader och nu söker jag flera personer som också är ensamma med barn som vill prata och sånt.
Så, finns de någon/några som är pratsugna? :)
Jag är i princip ensamstående. Är 24 år.
Oj glömde skriva att mitt barn är 7 veckor
Jag är ensam med min 2.5 åriga dotter. :) precis flyttat till sthlm.
Hejsan! Är 19 och ensamstående till min son Charlie, Pappan påstår att han ska ta sååå mycket ansvar men har inte sett honom sen Charlie va 3 veckor, han är snart 12 veckor...
Hejsan!
Jag vet inte vart ni drar gränsen för ung ensamstående, men jag är 26 år och ensamstående med min 5åriga son.
Jag är 24 år, bor i sthlm.. har en son på 4 månader :)
Nästan alla verkar ju bo i sthlm :) hur går det för er med de små liven?
Kul med svar :)
Själv bor jag i västerås.
Hur står de till med er? :)
Nu är mon dotter 10 veckor. Vi bor nere i Skåne. Det är väldigt förkylt här. Tror lillen har fått rs viruset. :(
Är inte så ung längre är i mina 30 år och har en son på 14 mån fick idag veta att pappan till min son flyttar ut i början av året då han träffat en annan. Tiden med pappan har varit si så där och jag har i princip varit ensamstående när d gäller o ta hand om honom.
Jag bor i Jordbro/ Sthlm och börja jobba igen som uska inom hemtjänsten nu i januari.
Så ni som vart ensamstående en längre tid får gärna inbox mig med tips på hur man klara vardagen.