Ung ensamstående?
Jag är 20 år och ensam med min son på 10 månader och nu söker jag flera personer som också är ensamma med barn som vill prata och sånt.
Så, finns de någon/några som är pratsugna? :)
Jag är 20 år och ensam med min son på 10 månader och nu söker jag flera personer som också är ensamma med barn som vill prata och sånt.
Så, finns de någon/några som är pratsugna? :)
Jag är ensamstående 19åring med min lilla Kasper på 2,5 år, har vart det sen han var 8 månader :) Iofs har jag min underbara pojkvän, som hjälper till och är en bra förebild. Pappan har "valt" att inte finnas med i sonens liv, eller han säger att han VILL träffa honom och SAKNAR honom sååå mycket, men träffar honom inte ändå.. Men för det mesta är det skönt att vara ensamstående, kunna ta hand om barnuppfostran själv, allt som rör barnet osv.. :)
Ung å ung... är 29 och har en son på 8.5 som bott hos mig sen han va 1.5 , bor i nv skåne!
Är 22 snart 23 och ensamstående med min 2 åring och en bebis på väg som e beräknad om 4 veckor. Pappan lovar ju som alla andra och ställa upp och hjälpa till men jag visste inte att hjälpa till var att springa på krogen och gymmet och hos massa tjejer :D Men attans vad skönt det e och fixa allt själv på ett sätt, ingen "barnrumpa" att passa upp
Är 24, snart 25, varit utan pappan i några månader, har en dotter på 2 år....
Berättade för honom att jag ska på dejt i helgen, för jag vill vara ärlig mot honom, och fy vad ont det gjorde att se honom :( Var som en käftsmäll, han har nog trott att det kan bli vi igen...
Jag är väl inte så ung dock ;) 25 år och ensam med min 4 månaders dotter. Pappan valde att dra och just nu vet jag inte riktigt vad som händer.. Vi har ingen kontakt... Skulle vara kul att snacka med någon :)
24 år ensamstående med min son som blir 5 iår.. varit det sen dag 1 då mamman valde att inte va en mamma .
bor i skåne.
Här är en till ensamstående mamma på 23! :) Har en 4 årig liten terrorist! ;)
Hej! Beatrice heter jag och bor i sthlm.
21år gammal och ensamstående med min son Aleksi, som är 2½ månad gammal :)