• mathiiiz

Ung ensamstående?

Jag är 20 år och ensam med min son på 10 månader och nu söker jag flera personer som också är ensamma med barn som vill prata och sånt.

Så, finns de någon/några som är pratsugna? :)

• Svar på tråden Ung ensamstående?
  • SötaSarah

Jag är kanske för gammal, men 25 år och ensam med sonen som blir 2 år i sommar. Pappan flyttade i september, vi har delad vårdnad och han träffar sonen men bor 50 mil bort, så sonen bor hos mig på heltid. Han har ny flickvän osv och lever loppan nu medans jag sköter "vårt" liv vi skulle ha! Bor i Hälsingland men flyttar antagligen 50 mil ner till Alingsås i sommar för sonens skull, så han ska slippa åka 50 mil för att träffa sin pappa...

• mfvs

vad många som bodde i stockholm. :) själv bor jag i Farsta i stockholm. :)

• Twinisar

SötaSarah du är inte för gammal ! :)
    JAsså du säger det, jaa han hare nog jävligt bra när han skiter i att tänka på dig,, det är så enkelt att bara dra.. Nä usch !
    Du är stark tjejen ! Kram

Mfvs- jasså :D vi kanske får dra ihop en liten fika träff då :D ??

• rosagubben

I Skärholmen bor jag Skrattande
    ska vi försöka styra upp en träff nu i slutet på april kanske, i stockholm? :)
    vad säger ni? 

• Emsbli

Jag är på en fika i sthlm. :) Har alla bara bebisar eller någon som har lite större barn? :) 

• mfvs

Ja vad kul!! Min dotter är 5 månader så hon är fortfarande bebis hehe. när är du beräknad Twinisar? :D

• mfvs

Guud vad roligt.. Åh saknar att vara preggo hehe. Väntar du tvillingar? Vet du kön! Gud så spännanade ju :)

Svar på tråden Ung ensamstående?