Ung ensamstående?
Jag är 20 år och ensam med min son på 10 månader och nu söker jag flera personer som också är ensamma med barn som vill prata och sånt.
Så, finns de någon/några som är pratsugna? :)
Jag är 20 år och ensam med min son på 10 månader och nu söker jag flera personer som också är ensamma med barn som vill prata och sånt.
Så, finns de någon/några som är pratsugna? :)
21 här med en son på två år :)
19 år och ensamstående mamma till en liten tjej som är 2 månader på måndag:)
22 år ung och har en liten grabb på 6 månader :) nån i Gbg som vill fika/ta barnvagnspromenad?
Jag är 25 har en dotter på 4,5 på heltid haft i ett år nu. Vi bor södra sthlm.
Men oj vad många ensamstående med nästan nyfödda bebisar
.
Hade ni sällskap på förlossningen
Har en 5 årig pojke och är 21 fyller 22! Blev sambo för 3 månader sedan! Men innan dess va jag ensamstående sedan veck 20! Pappan finns inte med i bilden sedan 2 år sedan! Har en blogg www.niicol3e.blogg.se/tillfallig :)
. Jag är 39 o ensam med en 6-åring o en liten på 6 månader! Men jag kanske är för gammal
Jag är 25 år och har Bf idag för min lille son. Jag och pappan bestämde igår att vi skulle separera när bebisen kommit och vi har verkligen gjort slut på riktigt. Vi kommer inte att ha delad vårdnad eftersom han inte är svensk och kommer att flytta tillbaka till sitt land. Jag är förtvivlad och känner mig helt vilsen. Jag hoppas att det blir bättre när bebisen kommit och det blir lite mer stabilitet i vardagen, men hur klarar man alla nätter helt ensam i en tom och tyst lägenhet? Hur klarar ni vardagslivet? Är det väldigt ensamt?